Skip to main content

Het vreemde is, dat ik het bericht las en dacht dat het nu speelde en niet een jaar geleden. 

Want ook hier hebben we sinds een aantal weken het probleem dat wifi blijft werken, maar dat er geen internet meer is. Dit gebeurd meerdere malen per dag, op verschillende apparaten (telefoon, laptop). op de laptop stop ik dan maar met werken, op de telefoon los ik het op door wifi uit te zetten en op 4g over te gaan. 

Beide is onwenselijk. 

Ik heb een Xperia v9, met 2 kpn wifi versterkers. 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

 

Goedemiddag @Elephtera en welkom hier op het KPN forum :)

 

Heel erg onwenselijk dus goed je hier melding van maakt en we zullen er natuurlijk alles aan doen om dit probleem voor je op te lossen! Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd om dit probleem te verhelpen? Heb je de Wi-Fi verbinding al eens helemaal opnieuw ingesteld? Daarmee bedoel ik dat je het Wi-Fi netwerk op al je apparaten eens helemaal verwijdert om dan vervolgens opnieuw verbinding te maken. Je zult dan ook (eenmalig) het wachtwoord opnieuw in moeten voeren. Daarnaast kan het geen kwaad om ook de Experia Box zelf eens een harde reset te geven. Hoe je dat doet; op de achterkant van de Experia Box zit een heel klein gaatje met daarbij de tekst 'Reset'. Deze houd je ingedrukt met een paperclip of tandenstoker totdat het lampje 'Power' rood wordt. Mag ik je verder ook nog vragen om je forumprofiel voor me in te vullen? Dan kan ik direct met je meekijken, alvast bedankt!


Hoi @Elephtera , ik heb niks meer van je gehoord maar was benieuwd naar de stand van zaken en of ik nog iets voor je kan betekenen!


Beste JanZ_ 

Omdat ik nog een andere vraag had lopen op het forum is deze er bij ingeschoten. 

Ik zal hetgeen je noemt proberen, mocht het werken dan laat ik het weten. 


Goedemorgen @Elephtera , dat is prima! Wij zitten voor je klaar mocht je ons nodig hebben :)


Reageer