Skip to main content

hallo 

 

weet iemand hoe ik exact kan zien welk abonnement van internet ik heb?

in de mijn kpn kan ik niet exact vinden hoeveel mb downloads en upload's ik nu heb.

erg lastig om dit te vinden i.v.m. eventueel overstappen. 

 

Hallo @cornetop ,

Op jouw maandelijkse factuur staat jouw abonnement. Wat is de omschrijving op de factuur? 
 

Je kunt de facturen ook terugvinden in Mijn KPN. 


In mijnKPN op de mobiel kan ik inzien welk abbonement ik heb.

Onder het kopje 'producten' en dan op mijn adres klikken.


ja klopt maar dan staat er alleen internet en tv en verder geen informatie zoals bij mijn mobiele abbonnement van zoveel data en onbeperkt bellen en smsen enz.

 


Hoeveel betaal je nu per maand ? 


Hoeveel betaal je nu per maand ? 

64.12


Dit zijn de huidige prijzen volgens KPN Hussel: 


 

De totaalprijs is afhankelijk wat je er allemaal bij hebt.Maar waarschijnlijk  heb je nu een ouder abonnement dan Hussel. 


ja klopt maar dan staat er alleen internet en tv en verder geen informatie zoals bij mijn mobiele abbonnement van zoveel data en onbeperkt bellen en smsen enz.

 

Ik zie in MijnKPN op Android alle extra opties en de opties die ik kan nemen. Kan je een screenshot sturen (zonder adres)


Dit zijn de huidige prijzen volgens KPN Hussel: 


 

De totaalprijs is afhankelijk wat je er allemaal bij hebt.Maar waarschijnlijk  heb je nu een ouder abonnement dan Hussel. 

ja klopt inmiddels al een paar jaar oud, vandaar mijn vraag welke heb ik nu precies en wat betaal ik daarvoor voor eventuele overstap


ja klopt maar dan staat er alleen internet en tv en verder geen informatie zoals bij mijn mobiele abbonnement van zoveel data en onbeperkt bellen en smsen enz.

Dat is 100 mbit.

 


ja klopt maar dan staat er alleen internet en tv en verder geen informatie zoals bij mijn mobiele abbonnement van zoveel data en onbeperkt bellen en smsen enz.

Dat is 100 mbit.

 

@Nick83 heeft ongetwijfeld gelijk. 

Ik zie jouw abonnement overigens wel terug in het overzicht op de website bij de oude abonnementen:

https://www.kpn.com/thuis/tarieven.htm

 

Jouw internetsnelheid kun je trouwens hier testen : 

 

https://www.kpn.com/internet/speedtest.htm

https://kpn-itns.speedtestcustom.com

 


ja klopt maar dan staat er alleen internet en tv en verder geen informatie zoals bij mijn mobiele abbonnement van zoveel data en onbeperkt bellen en smsen enz.

Dat is 100 mbit.

 


oke dankjewel, maar is dat ook ergens terug te vinden?

 


Hoi @cornetop en welkom op het forum! Goed dat je je vraag hier stelt en ik zie dat je al aardig wat tips hebt gekregen. Super! 😄 

Met het TV en internet abonnement krijg je inderdaad tot 100 Mbit/s, mits dit haalbaar is op je adres. Op dit topic kun je de wijzigingen vinden van juli 2018, waarin de snelheid van dit pakket van 80 Mbit/s naar 100 Mbit/s ging. 🙂 Als het goed is heb je hier destijds ook een e-mail over ontvangen, daar staat de informatie ook op. Ik kan me echter voorstellen dat die na ruim 2 jaar wat ondergesneeuwd is. 

Mocht je verder nog vragen hebben, laat het gerust weten! 


Reageer