Skip to main content

Hey met mij Motolani Schmits. jullie zouden mijn contract van Ziggo overnemen maar dat is dus niet helemaal gegaan hoe het beloofd was. Rond eind September kwam er een jongeman aan de duur en die en die had een aanbod dat ik bij Kpn kan omdat er nu glasvezelkabel bij mij in de straat was en ik goedkoper uit was in totaal maar het moest wel voor 1 Oktober zei hij. Dus ik vroeg wat moet ik doen met mijn contact van Ziggo? Hij zei maak je geen zorgen die nemen wij voor je over je hoeft niets te doen. Dus dat was een snelle deal. Maar toen kwam het gedoe. De apparatuur die ik van jullie horde te krijgen op de 1e werd niet bezorgd maar ik had de codes en alles all dus ik dacht ik ben al lit van Kpn dus hun leveren vast nu ook het internet al plus de monteur komt nog dus no worries. Eerst kwam er een monteur maar hij had geen spullen want hij dacht dat ik ze all opgestuurd zou hebben gehad (kunnen jullie niks aan doen Post NL zuigt) maar toe werd het dus weer opgestuurd dus ik wacht weer, niets, ik blijf wachten en wachten en toen kwam het binnen maar ik kreeg maar een van de benodigde dingen dus de monteur komt en sluit de helft aan en zei dat ik de rest wel zelf kon aansluiten dus ik wacht en ik heb alles in huis. Rust aan mijn hoofd tot dat ik dus zie dat Ziggo helemaal niet was opgezegd dus ik heb van Oktober tot December doorbetaald. Ik wil dit graag terug hebben van jullie aangezien jullie de gene waren die het contract zouden overnemen. Ik heb screenshots van de maanden die ik teveel heb betaald en ik heb sms screenshot van het paketen en monteur fiasco. Graag hoor ik van jullie how we dit gaan oplossen. 
 

bedankt voor het lezen. 

Mvg Tolani Schmits.

Ik ben te bereiken via  ******* of bel me via: ****** en kijk niet alles is geheel jullie fout (Post NL!) maar mij werd verteld dat alles geregeld werd dus ja.

 

Admin: afbeeldingen en gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 

Hoi @Motolani ,welkom op het forum! Jammer te horen dat de overstap niet zo soepel verliep als eigenlijk de bedoeling is. Je zou destijds, nadat de bestelling is geplaatst, een bevestiging moeten hebben gekregen. Hierop staat vermeld of er ook overstapservice in de bestelling zit. Zo ja, dan is er wat misgegaan en moeten de kosten inderdaad vergoed worden. Je kunt hiervoor alleen het beste contact opnemen via 0800-0402, dan kan het met jou samen worden nagekeken, en hersteld indien nodig.