Skip to main content

Beste KPN,

Ik heb zojuist i.v.m. een verhuizing over 13 dagen een account aangemaakt bij KPN en internet besteld voor op het nieuwe adres waar ik per 4 september ga wonen.
Degene die in de huidige woning blijft, zal gebruik blijven maken van de huidige KPN pakketten. Dus ik heb geen overstapservice nodig, dit heb ik ook aangegeven.

Ik wil graag mijn installatiepakket op mijn huidige verblijf ontvangen omdat deze uiterlijk 3 dagen van te voren wordt opgestuurd naar het nieuwe adres en dat is niet handig omdat ik daar dan nog niet woon. 

Via de KPN website en forum kwam ik tegen dat het wel mogelijk is om de installatiepakket op een ander adres te ontvangen mist het nog niet verzonden is. Ik heb de klantenservice opgebeld binnen een uur na de bestelling maar ik kreeg te horen dat dit niet mogelijk is. Dat ik moet wachten tot het bijv. in de PostNL app staat om het mogelijk daar te kunnen wijzigen of wachten tot de huidige bewoners het pakket niet aannemen en ik het zelf op een afleverpunt kan halen. Ik vind dat eerlijk gezegd geen service als dit zo werkelijk is. Ook zie ik dat al jaren consumenten tegen dit probleem aanlopen. 

Kunnen jullie zien of het mogelijk is om mijn installatiepakket op een ander adres te laten bezorgen en mij hierover te contacteren?

Mvg,
LP

Simpeler was geweest gewoon bijtijds een verhuizing te regelen van je bestaande account, dan alleen op een nieuw adres @LC26 , dan heb je geen nieuw pakket nodig en kun je van de bestaande spullen in bruikleen gebruik blijven maken.

 

 


@JanD Ik heb geen bestaande account op eigen naam. Er blijven mensen achter op het bestaande adres, daarvan is het account. Vergelijkbare scenario wanneer je uit huis gaat en het bestaande account is van je ouders.


Duidelijk, bedankt voor de update en succes @LC26 


Hallo @LC26, voor zover ik weet, moet het afleveradres nu ook al aan te passen zijn: Zou je jouw profiel eens in willen vullen met alle gegevens? Dan ga ik eens voor je kijken wat ik kan betekenen. 


Hi @Jeroen van KPN 

ik heb zojuist mijn profiel ingevuld.

Hopelijk kan je wat voor mij betekenen 🙏🏼

alvast bedankt!


Het afleveradres is voor jou aangepast @LC26


@Jeroen van KPN super bedankt!


Reageer