Skip to main content

Ik wil kenbaar maken dat ik hoop dat in het Westland ook KPN als glasvezel beschikbaar komt. Kan dit door worden gegeven aan jullie partners die daarover gaan?

Ik wil kenbaar maken dat ik hoop dat in het Westland ook KPN als glasvezel beschikbaar komt. Kan dit door worden gegeven aan jullie partners die daarover gaan?

Ik denk dat de rest van Nederland die nog geen glasvezel heeft dat ook wel wil...


De kabels liggen er al alleen biedt KPN het nog niet aan.


De kabels liggen er al alleen biedt KPN het nog niet aan.

Zijn die kabels wel van KPN dan?


De kabels liggen er al alleen biedt KPN het nog niet aan.

Ik ben bang dat KPN dat ook niet zo snel zal gaan doen.


Nee, maar als er genoeg mensen zijn die aangeven dat zij graag KPN willen ontvangen, dan kunnen er onderhandelingen plaatsvinden met de beheerder.


Als er al een glasvezelkabel van een andere aanbieder ligt is de kans daarop tegenwoordig niet zo groot.


Nee, maar als er genoeg mensen zijn die aangeven dat zij graag KPN willen ontvangen, dan kunnen er onderhandelingen plaatsvinden met de beheerder.

Ik denk niet dat da invloed heeft. Bij alle glasvezel netwerken waar KPN nu niet levert en dat dan wel zou gaan doen, daar haalt KPN ongetwijfeld een hoop klanten binnen.


Ik heb in ieder geval mijn wens kenbaar gemaakt.


Ik zou ook heel graag kpn glasvezel willen hebben. Hoor maar niks. In Rijswijk zijn ze wel geweest hoorde ik, rond het westland is het heel stil