Skip to main content

Westland op glasvezel

• April 29, 2020
  • 9 reacties
  • 204 keer bekeken

Ik wil kenbaar maken dat ik hoop dat in het Westland ook KPN als glasvezel beschikbaar komt. Kan dit door worden gegeven aan jullie partners die daarover gaan?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • April 29, 2020

Ik wil kenbaar maken dat ik hoop dat in het Westland ook KPN als glasvezel beschikbaar komt. Kan dit door worden gegeven aan jullie partners die daarover gaan?

Ik denk dat de rest van Nederland die nog geen glasvezel heeft dat ook wel wil...

• April 29, 2020

De kabels liggen er al alleen biedt KPN het nog niet aan.

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • April 29, 2020

Zijn die kabels wel van KPN dan?

wjb
Superuser
  • April 29, 2020

Ik ben bang dat KPN dat ook niet zo snel zal gaan doen.

• April 29, 2020

Nee, maar als er genoeg mensen zijn die aangeven dat zij graag KPN willen ontvangen, dan kunnen er onderhandelingen plaatsvinden met de beheerder.

• April 30, 2020

Als er al een glasvezelkabel van een andere aanbieder ligt is de kans daarop tegenwoordig niet zo groot.

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • April 30, 2020

Nee, maar als er genoeg mensen zijn die aangeven dat zij graag KPN willen ontvangen, dan kunnen er onderhandelingen plaatsvinden met de beheerder.

Ik denk niet dat da invloed heeft. Bij alle glasvezel netwerken waar KPN nu niet levert en dat dan wel zou gaan doen, daar haalt KPN ongetwijfeld een hoop klanten binnen.

• May 1, 2020

Ik heb in ieder geval mijn wens kenbaar gemaakt.

• Deelnemer
  • June 15, 2023

Ik zou ook heel graag kpn glasvezel willen hebben. Hoor maar niks. In Rijswijk zijn ze wel geweest hoorde ik, rond het westland is het heel stil