Hoi,
14 mnd geleden ben ik verhuisd met KPN. toen bleek er geen aandluiting meer te zitten. Dd KPN monteur heeft een nieuwe aansluiting gemaakt.
Ik ben per 27e vergestapt naar Budget maar had nog signaal en was druk dus vandaag nieuwe modem aangesloten.
Maar kreeg netwerkkabel niet uit de sandluiting. Niets geen klopje indrukken en trekken. Dat ding zat muurvast. Ook on de modem trouwens. Na 5 minuten schoot de netwerk kabel los maar de nieuwe bleef niet zitten. Kastje open gemaakt. De grijze netwerkkabel aansluiting zit helemaal los, de blauwe ziy wel vast maar is niet aangesloten.
Ik heb nog email van de KPN en blijf dit ook behouden bij KPN.
Maar ik heb geen werkende aansluiting, het is eigendom van KPN. het kastje is gloednieuw en dit is de eerste keer dat de netwerkkabel eruit ging na 14 mnd, na installatie. De groene printplaat zit ook los. Het kastje sluit niet aan bij de muur. Ik zie 1 half los schroefje.
Wie moet dit nu fixen? Een netwerkkabel moet je er zonder problemen in en uit kunnen doen. Maar beide aansluitingen zitten los. En de kabel krijg je er dus niet uit en daarna valt de kabel eruit omdat het plastic omhulsel kapot is.
Ik.baal eerlijk gezegd al enorm vd overstap maar nu helemaal.
Ik heb internet nodig voor mijn werk en vind de kwaliteit vd montage en de materialen vh aansluitpunt beneden het KPN niveau. Dat is dan indirect een compliment.
De Budget monteur mag denk ik niet aan jullie eigendom zitten.
KPN bellen of Budget?
Groeten Marieke.