Skip to main content

Ik heb een glasvezel aansluiting en een pakketje van KPN met modem en KPN box, er zou een monteur langs moeten komen om in de meterkast iets? te doen zodat mijn abonnement in kan gaan. 
Ik heb tevergeefs op de monteur gewacht op de afgesproken datum, dit is inmiddels al weer weken geleden. NetwerkNL is zo goed als onbereikbaar, mailen of een nieuwe afspraak op de website maken levert geen reactie op, KPN verwijst terug naar Netwerknl. Heeft er iemand de toverformule voor het bereiken en daadwerkelijk over de vloer krijgen van een monteur? Ik overweeg bijna Ziggo 🫣 en dat wil ik toch eigenlijk ècht niet 

Hoi @LauraF78 . Welkom op het forum.

Dat klinkt allemaal niet fijn.   Ik hoop dat ik wat duidelijkheid kan brengen.  Hoe is het met de glasvezelaansluiting?  Zit die al in je meterkast?  Is er ook een glasvezelkastje gemonteerd? Of moet dat allemaal nog gebeuren?


De kabel zit in de meterkast met een wit kastje, daar schijnt nog een kastje bij te moeten komen, voordat ik zelf aan kan sluiten. 


Ik kijk graag even mee, @LauraF78 .  Zoals ik het nu lees is er nog werk voor KPNNetwerk aan de winkel maar als je je profiel invult en mij hier een seintje geeft, kan ik er meer over vertellen.


Zou super zijn Erwin, ik heb profieldetails toegevoegd. Ik weet dan ik Netwerknl nodig heb, helaas komen zij geen afspraken na en ze enorm onbereikbaar 😔


Ik zie wel dat er gisteren een aantal pogingen zijn gedaan om jou te bereiken. Heb je gemiste oproepen? Of misschien is er een voicemail ingesproken?


Nee, helemaal niet 😔 dan vraag ik me af of ze het juiste nummer hebben


Wat gek Laura,  ik zal een berichtje sturen naar de persoon die jou probeert te bereiken. 


DIt ging trouwens om een korting. Komt je dat bekend voor? 


Dat zou kunnen, ik heb een tijdelijke aansluiting en zou wat korting krijgen op de eerste factuur als alles correct aangesloten is 


Ik heb even contact met haar gezocht. Dat is inderdaad verder rond.   

Het is nu (helaas) wachten op KPNNetwerk. Wat ik wel zie is een zogenaamde KIB melding.  Dat zou betekenen dat er een Kaart in jouw brievenbus is gedaan met bericht dat KPNNetwerk wil langskomen.

Heb jij daar iets van gemerkt? 


Ik ga ook een ticket namens jou aanmaken. Dit duurt nu veel te lang. 


Geen kaart in de brievenbus, geen monteur..snap er helemaal niks van. Waar komen dat soort meldingen vandaan? En ja het duurt nu echt al veel te lang. Eerlijk, als ik dit vtv had geweten had ik geen abonnement afgesloten 😒


Ik las het in het ticket dat ik had gemaakt, @LauraF78 .     Als het goed is heb je nu wel een direct nummer met een pincode om direct met de backoffice te bellen. Klopt dat?  Zij geven aan dat ze proberen KPNNetwerk aan te sturen.  Helaas heb ik geen doorlooptijd of nieuwe info. 


We schrijven 13 september, geen glasvezel.

geen monteur, mijn direct online pakket is niet meer op te waarderen, niet via het automatische systeem per telefoon en niet via een medewerker. Een hele week zonder internet inmiddels. Ik wordt er een beetje verdrietig van. De 2 dames die me in het verleden wèl konden helpen op het business center bij Eindhoven zijn wegbezuinigd. de beneden buurvrouw heeft de handdoek in de ring gegooid, Ziggo gebeld, online binnen 2 dagen. 🙁

 


Hier zijn echt hulptroepen nodig.  @Ward_ wil en kan jij hier naar kijken aub?


Wat een hopeloos gedoe, @LauraF78 .  Ik kan niks beloven maar lijkt me toch handig om hier even contact over te hebben.

Ik stuur je een privébericht. Kun je daar op reageren? 


3 oktober, ik gooi de handdoek in de ring. Alle goedbedoelde hulp van Erwin ten spijt, we lopen elkaar steeds mis. Nog steeds geen opgewaardeerd direct online pakket. 13 automatische oplaad pogingen via de telefoon en 3 x via een medewerker de afgelopen week, verder, 0 mb op m’n modem. Beste kpn, het is 2023, niet 1993. Tussen mijn (simpele) abonnements aanvraag en nu zitten inmiddels 7 maanden. Legendarisch slecht, meer kan ik er niet van maken. Ik kan me inmiddels niet meer voorstellen dat Ziggo slechter is, anders waag ik maar een gokje.


ziggo is niet slecht hoor alleen upload is nu max 100Mbps download is over de 1Gbps

 


Reageer