Beantwoord
WiFi booster Ziggo aansluiten
Ik ben bezig om hetzelfde te doen.
Wifibooster (stopcontact versie) van Ziggo aangesloten.
Dit tweede netwerk staat in mijn lijst.
Lukt echter niet om te verbinden.
Kan iemand me een stapje verder helpen?
*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
Wifibooster (stopcontact versie) van Ziggo aangesloten.
Dit tweede netwerk staat in mijn lijst.
Lukt echter niet om te verbinden.
Kan iemand me een stapje verder helpen?
*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
Beste antwoord door Anonymous
Hallo @HUJO ,
zelf ben ik ook een ex-Ziggo-klant en gebruik 3 Ziggo PWL's i.c.m. met mijn Telfort-abo.
Daar de Ziggo-boosters waarschijnlijk nog de IP-range van Ziggo hebben kun je geen contact maken.
De clou is de boosters terug te zetten naar de fabriekswaarden en bij het ophalen van de IP-gegevens doen ze mee met KPN.
Doe de fabrieksreset wel terwijl de boosters op het KPN-netwerk zijn aangesloten, anders kunnen ze de gegevens niet ophalen.
Voor het resetten zie de meegeleverde handleiding(en).
Succes.
Bekijk origineelzelf ben ik ook een ex-Ziggo-klant en gebruik 3 Ziggo PWL's i.c.m. met mijn Telfort-abo.
Daar de Ziggo-boosters waarschijnlijk nog de IP-range van Ziggo hebben kun je geen contact maken.
De clou is de boosters terug te zetten naar de fabriekswaarden en bij het ophalen van de IP-gegevens doen ze mee met KPN.
Doe de fabrieksreset wel terwijl de boosters op het KPN-netwerk zijn aangesloten, anders kunnen ze de gegevens niet ophalen.
Voor het resetten zie de meegeleverde handleiding(en).
Succes.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.