Skip to main content

Vandaag lees ik de mail of ik mijn wifi wil laten controleren. Het blijkt dat het sneller kan. Zeker als ik wifi-versterkers wil kopen. Er zitten een aantal stappen tussen, maar dan maak ik gebruik van het resetten van het modem Experia v10. Na 30 minuten branden alle lamphes weer groen. Nu wil ik inloggen en werkt mijn wachtwoord niet meer. Moet ik een sticker zoeken op de box, krijg ik de box niet van de muur. #kpnbeniknietblijmee

 

Na reset is dat bedachte wachtwoord bij een v10 verdwenen. Het wachtwoordveld dat je ziet als je inlogt is leeg. Je kunt gewoon doorklikken en je eigen bedachte wachtwoord 2 maal invullen. Daarna staat die weer vast. De volgende keer dat je inlogt vul je je vertrouwde wachtwoord weer gewoon in.


@DennisA78 helaas ik kan niet doorklikken. In ieder geval op mijn mobiel. Heb ik meer kans op laptop?

 

 


Mobiel moet ook lukken. Ik neem aan dat je wel gewoon via wifi verbonden bent? Of is dat ook in de war? In dat geval bied een laptop bekabeld aangesloten aan de v10 uitkomst. 

Ik beide gevallen kun je na reset, in onderstaand voorbeeld gewoon doorklikken op "login"

 

Â