Skip to main content

Hallo ik was mijn wachtwoord kwijt deze heb ik zojuist VERANDERD maar krijg het niet Voormekaar dus dan maar via deze weg. 

​​​​​​Mijn postcode is 5482 ZN

Nadat wij vanmorgen er iemand naar hebben laten kijken (die er veel verstand van heeft en met zijn bedrijfslaptop alles nagelopen heeft ook via de telefoon) en wederom laten bellen met de kpn kregen  we weer het zelfde antwoord het ligt niet aan de experia box (terwijl diegene het voor mij nakeek dit zeker wist) en dat er geen nieuwe werdt opgestuurd omdat wij deze net hadden en daarmee moesten wij het DOEN mijn vrouw had wat extra mb gehad ( wat maar 7 dagen geldig was maar de andere 3 personen niets) 

Nu heb ik na het telefoontje een experia box V10 op marktplaats gekocht voor 40 euro ( hier in de buurt) en deze aangesloten en wat denk je ALLES WERKT INCL DE WIFI DUS DE EXPERIA BOX WAS WEL DEGELIJK KAPOT. 

VINDT HET EEN GROTE SCHANDE ZOALS WIJ INMIDDELS AL 4X ZIJN AFGESCHEEPT I.P.V EEN ANDERE OP TE STUREN OMDAT ER GEEN MONTEURS KUNNEN LANGS KOMEN VANWEGE HET CORONA VIRUS ( WEL BEGRIJPELIJK NATUURLIJK) MAAR WEES DAN IN DEZE TIJD DAT BIJNA IEDEREEN BINNEN BLIJFT EN VIA DE WIFI ZIT WAT TOLERANTER EN ZEKER ALS IEMAND 3 OF 4 KEER GEBELD HEEFT EN JULLIE VAN KPN HET NIET KUNNEN OPLOSSEN EN OP HET LAATST EEN BEETJE SNAUWEND BENADERD WORDEN VAN IK WEET HET BETER EN JE DOET HET ER MAAR MEE. 

SORRY MAAR BEN ER BEST KWAAD OVER EN VINDT HET EEN GROTE SCHANDE IK ZOU GRAAG WILLEN DAT MIJN KLACHT BIJ DE TOP TERECHT KOMT EN NIET ERGENS ONDER HET KLEED GESCHOVEN Wordt!! 

Toch Met vriendelijke groet Jan de groot

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

@Niet verbonden Hallo Jan laat mij beginnen om je welkom te heten op het forum. Ik zie dat het je erg hoog zit en dat is begrijpelijk want ik weet hoe belangrijk een goed werkende verbinding is. Ik zou je wel willen vragen om het gebruik van hoofdletters in je bericht te vermijden omdat het anders erg lastig is om je bericht te lezen en dat is niet conform onze huisregels. Het spijt mij dat er in het eerdere contact met de klantenservice geen duidelijke oplossing is gekomen maar het blijft natuurlijk mensenwerk en soms is het op een afstand erg moeilijk om dit soort zaken op te lossen. Ik vind het ook bijzonder dat je online een modem hebt weten te vinden. Normaal gesproken levert KPN zijn apparatuur in bruikleen en zouden de modems niet op Marktplaats mogen staan. Ik wil je bedanken voor het delen van je feedback en nogmaals mijn excuses voor de stroeve communicatie. 


@Niet verbonden Hallo Jan laat mij beginnen om je welkom te heten op het forum. Ik zie dat het je erg hoog zit en dat is begrijpelijk want ik weet hoe belangrijk een goed werkende verbinding is. Ik zou je wel willen vragen om het gebruik van hoofdletters in je bericht te vermijden omdat het anders erg lastig is om je bericht te lezen en dat is niet conform onze huisregels. Het spijt mij dat er in het eerdere contact met de klantenservice geen duidelijke oplossing is gekomen maar het blijft natuurlijk mensenwerk en soms is het op een afstand erg moeilijk om dit soort zaken op te lossen. Ik vind het ook bijzonder dat je online een modem hebt weten te vinden. Normaal gesproken levert KPN zijn apparatuur in bruikleen en zouden de modems niet op Marktplaats mogen staan. Ik wil je bedanken voor het delen van je feedback en nogmaals mijn excuses voor de stroeve communicatie. 

En misschien de klant compenseren voor de 40 Euro die deze onterecht heeft moeten uitgeven om het probleem op te lossen?


@Niet verbonden Hallo Jan laat mij beginnen om je welkom te heten op het forum. Ik zie dat het je erg hoog zit en dat is begrijpelijk want ik weet hoe belangrijk een goed werkende verbinding is. Ik zou je wel willen vragen om het gebruik van hoofdletters in je bericht te vermijden omdat het anders erg lastig is om je bericht te lezen en dat is niet conform onze huisregels. Het spijt mij dat er in het eerdere contact met de klantenservice geen duidelijke oplossing is gekomen maar het blijft natuurlijk mensenwerk en soms is het op een afstand erg moeilijk om dit soort zaken op te lossen. Ik vind het ook bijzonder dat je online een modem hebt weten te vinden. Normaal gesproken levert KPN zijn apparatuur in bruikleen en zouden de modems niet op Marktplaats mogen staan. Ik wil je bedanken voor het delen van je feedback en nogmaals mijn excuses voor de stroeve communicatie. 

En misschien de klant compenseren voor de 40 Euro die deze onterecht heeft moeten uitgeven om het probleem op te lossen?

Hallo @TFHFony , heling van gestolen goederen nog belonen ook door de oorspronkelijke eigenaar van het goed, ik dacht het niet.:rage:

 


Reageer