Skip to main content

Ik heb een site gemaakt en eerst geen problemen maar nu wel. Als ik de site met de wifi doe dan kom ik er niet op. Site is niet bereikbaar. Met de telefoon niet en ook niet op de computer. Zet ik de wifi uit op de telefoon dan kan ik alles gewoon normaal laden.

Waar staat die site gehost?


1eurohosting

 


Hi @Joke T, welkom op ons KPN forum. Kan je aangeven welke site het is? Dan kunnen wij controleren of wij er wel op komen. Als het via 4G wel lukt maar alleen de Wifi niet is de kans dat je hosting partij het IP adres heeft geblokkeerd. Ik adviseer je dan ook contact met hun op te nemen. 

 

Wist je dat je als abonnee van KPN kan je een eigen homepage gebruiken als persoonlijke website. KPN stelt gratis homepageruimte (max. 200 MB) beschikbaar op een ftp-server. Je krijgt toegang tot deze ftp-server met een ftp-programma. Hier voer je het ftp-serveradres in, in combinatie met je gebruikersnaam en wachtwoord. Dit is hetzelfde als je gebruikersnaam en wachtwoord van je e-mail.

Homepage of ftp-server: ftp://home.kpn.nl  poort 21


Ik heb geen reactie meer van je gezien @Joke T  dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!


Probeer eens "nslookup www.jouwwebsite.nl" in de commandprompt, zoals beschreven is op deze pagina:

https://smallbusiness.chron.com/hostname-ip-address-47400.html

Wat is daar het resultaat van? 

 

 


Reageer