Skip to main content

Ook wij als ex-telforters  zoals vele wifi en tv problemen  , modem staat nog 4 meter verder en bij telfort nooit echt problemen gehad ....... 

Je kan blijven meten etc .etc. maar probleem blijft .

 

En kpn doet .......niets 

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Welkom op het forum @Pluk en plok. Ik zou graag voor jullie willen kijken of we iets kunnen doen aan de problemen. Er zijn een aantal stappen die je zelf kunt uitvoeren. Als je het nog niet gedaan hebt zou je dan in ieder geval het modem en de tv ontvanger een reset willen geven zoals aangegeven bij stap 2? Heb je dit al gedaan en speelt het nog steeds zou je dan je profiel in kunnen vullen en hier laten weten wanneer je dat gedaan hebt? Dan kan ik de diensten uitmeten en een verdere oplossing aansturen. Ik hoor graag van je! :relaxed:


Beste Bram, 

Alle hierboven stappen al 3 keer  op verschillende dagen ,gedaan zonder verbetering war resultaat  betreft .

Ik heb eerlijk gezegd niet op de data gelet 


  • Met dit als resultaat ...........


Goed dat je die stappen al hebt uitgevoerd. Dat sluit in ieder geval een paar dingen uit. Wat ik graag zou doen is van onze kant kijken wat ik kan vinden. Zou je op deze pagina je profiel aan kunnen vullen zodat ik kan starten met een onderzoek van onze kant? Ik hoor graag van je.