Skip to main content

Goedenavond,

 

Sinds 14 augustus zijn wij lid geworden van de KPN Family, middels de glasvezel verbinding mogen wij niet klagen over de snelheid van het netwerk. Wat ik echter wel dagelijks merk is dat ik onze modem aan en uit moet doen omdat onze apparaten die verbonden zijn met het wifi aangeven: Verbonden zonder internet. na het opnieuw opstarten van de KPN Box doet alles het weer perfect tot hij hetzelfde probleem weer tegenkomt. Ik kan niet goed plaatsen waar dit vandaan komt en hoe dit op te lossen. ik heb de KPN BOX 12 al regelmatig gereset en opnieuw ingesteld.

 

Alvast bedankt voor het lezen en eventuele feedback,

 

Mvg,

 

Tim

Welke glasvezelkastje heb je, deze?

 

 


Yes die heeft de monteur toen bij ons opgehangen inderdaad


De rode WAN poort onderop, waar de netwerkkabel in gaat, gaat bij sommige van deze specifieke kastjes of geheel kapot, of resulteert in vele korte onderbrekingen (100 in 24uur)

Is het serienr op het kastje toevallig lager dan GNXS05035xxx ?

Je hoeft het hele serienr niet te posten hoor.

 

Grote kans dat dit het probleem is, en het kastje vervangen moet worden.


Hoi Dennis,

 

dank voor de snelle reactie op dit tijdstip.

 

Serie nummer is:  GNXS05028xxx. moet hij dan dus vervangen worden?


Hoi Dennis,

 

dank voor de snelle reactie op dit tijdstip.

 

Serie nummer is:  GNXS05028xxx. moet hij dan dus vervangen worden?

 

Yes.

0800 0402 bellen werkt het snelst. Als je dit verhaal uitlegt, weten ze wel waar het over gaat.

Word waarschijnlijk wel een monteur. 


Hoi Dennis,

 

dank voor de snelle reactie op dit tijdstip.

 

Serie nummer is:  GNXS05028xxx. moet hij dan dus vervangen worden?

 

Yes.

0800 0402 bellen werkt het snelst. Als je dit verhaal uitlegt, weten ze wel waar het over gaat.

Word waarschijnlijk wel een monteur. 

ah super, dankjewel Dennis voor het vlotte antwoord. zal ik ze morgen is even bellen.

 

Dankjewel!