Skip to main content
Beste,



op vakantiepark in Erperheide heb ik een midweek/weekendkaart gekocht. kostprijs 25€.

Men mag dan toch verwachten enige snelheid van surfen te ervaren, maar dit valt dik tegen. Tijdens het skypen viel ons videobeeld gewoon weg (audio was nog ok).

De meeste basisprogramma's gebruiken lukt, maar traag. Dit is niet wat men kan verwachten voor deze prijs.

Een artikel verkopen is 1 ding, service verlenen een ander.



Mvg,

Geert
Ik denk dat je toch bij het park moet zijn. Waarschijnlijk is de Wi-Fi dekking niet toereikend.
Wifi router hangt in de cottage, pc staat er 4m af, vol bereik. Lijkt me voldoende.
Dan zal het daar niet aan liggen inderdaad. De grote vraag is dan welke snelheid zou er leverbaar zijn. Is het park aangesloten op glasvezel? Vaak liggen die parken wat verder weg van de bewoonde wereld en als het dan allemaal over een koperdraadje moet dan valt de snelheid vaak tegen.
Eerlijk gezegd heb ik daar geen flauw idee van, en is het ook mijn zak niet.

Ik weet alleen dat ik betaal voor een bepaalde dienst, en die dienst voldoet niet.

Als er geen duidelijk antwoord van KPN komt neem ik bovenstaande mee naar de ombudsdienst voor Telecommunicatie.

Er is alleen geen mail adres waar je met dit terecht kan. Leuk voor hen, zou kan je geen klacht indienen.
De Erperheide ligt toch in België???
ja,waarom? Maakt niet uit. KPN netwerk is hier uitgerold.
O ok. Ik had een belgische provider verwacht! Overigens vind je op de site een klachtenformulier.
Dag Geert, welkom op het forum.



Zover ik k an zien wordt dit inderdaad door de KPN Hotspots dienst gedaan op die locatie. De locatie zelf is het aanspreekpunt voor deze dienst, het is een zakelijke dienst die zij afnemen en horen te weten hoe om te gaan met een trage verbinding of problemen en ook hoe zij KPN kunnen bereiken bij issues hiermee. Mocht dat voor wat voor reden dan ook niet lukken, dan kun je ook contact met Hotspots opnemen. Daar hebben wij ook een ingang voor ingeregeld omdat we dit wel eens voorbij zien komen. Die kun je bereiken via 0800 0414. 1e stap is bij de balie of servicepunt daar aangeven dat dit niet naar behoren werkt.



Fijne vakantie gewenst.