Skip to main content

Ruim een maand geleden had u een aanbieding om de WiFi, gratis ,in het hele huis te verbeteren. 

Na telefonisch contact is mij dat toegezegd en is er een afspraak gemaakt met de monteur. Deze is gekomen en heeft mijn vrouw, die alleen wist dat de monteur zou komen, een factuur laten tekenen. Dit bedrag is ook afgeschreven van mijn rekening. 
u begrijpt dat ik mij hier niet in kan vinden en verwacht dat dit ook word opgelost 

vr Gr Fred Mol & Monique Stokmans. 

Hallo Fred, welkom op het forum! Ik kan me voorstellen dat je duidelijkheid wilt over waar de kosten vandaan komen. Je hebt het monteursdocument ook per e-mail ontvangen. Daarop staat waar de kosten voor zijn. Mocht je dat zo niet bij de hand hebben, of het is niet binnengekomen, vul dan je forumprofiel in. Laat hier weten als je dit gedaan hebt, dan controleer ik dit voor je, en stuur hem na.


Beste Erik. Zoals in mijn bericht staat. Het gaat niet om de duidelijk van de kosten. Op jullie site heeft gestaan ,gratis WiFi in je hele huis. Bij mij is de WiFi altijd heel slecht geweest. Na de test contact opgenomen met KPN en is mij toegezegd dat alles gratis geplaatst zou worden. Gratis betekend geen kosten. De factuur is dus niet correct. Het gesprek zou worden opgenomen dus jullie kunnen dat zeker terug horen. 
vr Gr Fred Mol


De monteur is in zo'n geval gratis, maar het kan wel zijn dat er voor materialen etc.. kosten worden gerekend. Vandaar mijn verwijzing naar het monteursdocument ter verduidelijking daarvan. Ik wil dit hier graag even verder voor je nakijken. Maar dan heb ik wel je gegevens nodig. Vul dan ook alsnog je forumprofiel in en laat weten als je dat gedaan hebt, Fred :)