Skip to main content

Ik heb dit probleem ook met mijn laptop alleen komt mijn wifi niet terug op mijn laptop. Op mijn mobiel heb ik ook wegvallende wifi dat mijn 4g telkens naar een paar weken al op is aangezien ik niet meer op de wifi kan. Ik heb ook de Experia Box V10A sinds deze modem ervaar ik enorm veel last. Wat kan ik doen?

@NathalieRöring Welkom op het KPN Forum. Ik heb om het overzicht even te bewaren even een nieuw topic aangemaakt. Ik vind het jammer dat je zoveel problemen ervaart op dit moment en ik wil je graag helpen bij het zoeken naar een oplossing. Je ervaart dus deze problemen dus op meerdere apparaten in huis? Heb je onlangs de Wifi Manager nog doorlopen? Zou je dat anders even kunnen doen? Dan hebben we een startpunt van waaruit we verder kunnen werken. Zou je ook jouw profiel kunnen aanvullen? Dan kan ik even de verbinding doormeten en met je meekijken 🙂 . 

 


Ik heb mijn profiel aangevuld en ja de Wifi Manager heb ik meerdere malen gedaan en hij blijft op 5mb.


Ik zie het Nathalie. Dan moeten we daar een oplossing voor vinden. Ervaar je het op een specifieke plaats in huis? Waar is het modem precies geplaatst?


De modem staat boven en de wifi werkt overal even goed/slecht


Met alle draadloze verbindingen tegenwoordig is goed Wifi boven steeds een groter probleem. Maakt u alleen gebruik van de v10A, of ook van andere producten om het draadloze signaal te verbeteren?


Ik heb ook twee wifi versterkers van KPN


Hoe zijn de versterkers verbonden met het modem? Is dat met een kabel of op een andere wijze?


En waar staan ze? Wat voor woning heeft u? Want ik lees dat de Experiabox boven staat? Meestal staat de Experiabox beneden. 


De versterkers zijn draadloos verbonden waarvan eentje sinds gisteren beneden staat. (Dit heeft wel iets geholpen) de andere staat nog boven. Kan ik deze beter naar beneden verplaatsen?

De woning is twee verdiepingen. Helaas kan bij ons de modem niet naar beneden. We hebben al eens een monteur erbij gehad om er na te laten kijken maar geen succes. Ons internet gaat namelijk nog over een telefoonkabel..


De versterkers zijn draadloos verbonden waarvan eentje sinds gisteren beneden staat. (Dit heeft wel iets geholpen) de andere staat nog boven. Kan ik deze beter naar beneden verplaatsen?

De woning is twee verdiepingen. Helaas kan bij ons de modem niet naar beneden. We hebben al eens een monteur erbij gehad om er na te laten kijken maar geen succes. Ons internet gaat namelijk nog over een telefoonkabel..

Excuses voor de late reactie Nathalie. Hoe zien die versterkers eruit? zwart, wit? Staat er iets op? Dan kunnen we iets beter adviseren namelijk.


Ze zijn zwart en ja staat wifi teken op, aanknop en nog twee dingen


Ze zijn zwart en ja staat wifi teken op, aanknop en nog twee dingen

Dus deze Experia wifi's lijkt me? Die kun je namelijk niet draadloos aansluiten, dus dan werken ze niet. Ik heb ook een meting uitgevoerd, en zie ze ook niet staan. Daar gaat het verkeerd denk ik. Je kan ze installeren m.b.v. de Thuis app. Mijn advies is om dat te proberen.


Reageer