Skip to main content

Beste KPN,

 

Mijn thuis abonnement (voorheen Telfort) loopt binnenkort af en ik ben mij aan het oriënteren op de markt. Ik wil in de toekomst alleen nog een internet-wifi thuis abonnement afsluiten. Bij KPN kost dat €37,50 per maand. Het enige bezwaar dat ik heb is dat ik niet in alle kamers een sterke wifi verbinding heb. Hierdoor heb ik afgelopen maanden (door corona thuiswerken) vooral in de woonkamer moeten werken i.p.v. in de werkkamer. Kunnen jullie hier eventueel iets aan doen? Zo ja, dan hoor ik dat graag en neem ik dat mee in mijn beslissing voor eventuele verlenging.

 

Alvast bedankt.

 

Groet,

Hamid

Hoi @H.Ouameur, Wifi wordt door de modem zelf uitgezonden. Daarbij wordt een internationale standaard gebruikt wat voor alle apparatuur van toepassing is. Als je met onze modem geen of slecht bereik hebt in een van de kamers, is dat met een modem van een andere provider ook goed mogelijk. Wat je kunt doen is de Wifi Manager op onze site, die helpt je met het netwerk zo optimaal mogelijk in te stellen en geeft aan het einde suggesties als het niet beter is geworden.