Skip to main content

Hoi, 

Mijn internet doet het sinds 3 maand zo slecht boven, heb nooit problemen gehad met jullie internet kwa slechte verbinding of wegvallen ervan. Nu heb ik al via de site het modem opnieuw laten opstarten, merk er echt vrijweinig van. Wat doen jullie hier mee ?

 

@Ann.b Heeft u de Wifi Manager - Jouw wifi-signaal testen en verbeteren | KPN al doorlopen ?


Ja al gedaan 


@Ann.b En wat was het resultaat ?

 


Dat heb ik niet onthouden hij gaf wel aan dat het heel laat was en dat ik wifi versterkers moest halen maar heb eigenlijk nooit zoiets nodig gehad boven


@Ann.b Hoe heb je je netwerk ingericht en hoe is alles verbonden vanaf het ( glas?) aansluitpunt ? Welk modemtype heb je ?

 


Hoi @Ann.b, welkom bij ons op het forum. Op dit moment zijn er meer vragen dan antwoorden zoals je al aan de berichten van Hans ziet. Heb je al kunnen kijken welk type modem je hebt en hoe alles verbonden is? 

Dat Wifi versterkers eerst niet nodig waren is geen garantie dat ze niet nodig worden, er kunnen bijvoorbeeld dingen veranderen in de buurt wat invloed heeft op jouw Wifi netwerk.

Je hebt de Wifi Manager al eens gedaan dus, dat was een tijdje geleden? Kan je die nog eens doen en de uitkomst delen? Vergeet niet dat wij niet zien wat jij ziet, wij zien alleen wat jij ons verteld. Wat wij zeggen is op basis van wat jij noemt, dus hoe meer jij kunt vertellen hoe meer wij met je mee kunnen denken.