Skip to main content
Vraag

Wifi is al een tijd lang slecht

• June 16, 2025
  • 1 reactie
  • 20 keer bekeken

Ik heb al een tijdje met enige regelmaat last van heel slechte wifi. Heb hier al vaker contact over gehad en word er inmiddels wel een beetje moe van..

Kpn zegt dat er niets mankeert, hebben toen een nieuwe modem gehangen en toch blijft het met enige regelmaat wegvallen. Gaat hier ooit nog verbetering in komen? Ik ben al bij KPN vanaf toen het nog Hi was, maar zit toch echt serieus te overwegen naar een andere provider te gaan met zowel mobiel als internet&tv als dit zo door gaat..

1 reactie

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi en welkom in onze community ​@Daisyaardbei! Wat een vrolijke username heb je 😁 

Niet fijn dat je wifi de laatste tijd steeds niet lekker werkt. Ik snap dat je dat graag anders ziet. Ik begrijp dat je al een nieuw modem gekregen hebt: welk modem heb je nu? En maak je daarbij ook gebruik van wifi versterkers, en zo ja, welke?

Wifi kan wat uitdagend zijn om te verbeteren: het signaal gaat door de lucht en is daarom gevoelig voor andere signalen en storingsbronnen in je omgeving. Dat is overal weer anders, daarom is er vaak niet één hapklare oplossing. We helpen je hier graag op weg de goede kant op.

Ik ben allereerst benieuwd of je onze Wifi Manager al eens gevolgd hebt? Dit is een handige online servicetool, die je hele verbinding voor je nakijkt en je dan helpt je wifi optimaal in te stellen. Er kan ook een advies uit komen om wifi nog (verder) te verbeteren. 

Verder hebben we in onze Community informatie en tips verzameld over slechte wifi en wat je daar allemaal aan kunt doen: