Skip to main content

Wifi is slecht, en soms werken internet en tv helemaal niet, hoe op te lossen?

• March 16, 2026
  • 1 reactie
  • 17 keer bekeken

Beste KPN,

Onze wifi is heel slecht echt gewoon bijna altijd. Wij zijn er echt klaar mee, ik heb zo vaak gebeld en zelfs zo vaak naar de winkel geweest en toch is niks nog niks gefixt! Soms hebben we helemaal geen internet meer, we kunnen dan geen TV kijken of zelfs ook geen wifi meer op onze telefoon en laptops! Mijn dochters hebben school en iedereen hebben hier goed wifi nodig. Onze TV apparaat die van KPN werkt ook niet eens en toch betaal ik het wel. Ik heb gekeken en er is geen storing dus ik snap het niet waarom we meestal helemaal geen WiFi meer hebben. Zelfs onze 5G werkt soms niet en ik betaal alles voor dan niks.
Alvast bedankt. 
Groetjes, Monir Khaki

1 reactie

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi Monir. Welkom op de community! Wat vervelend dat jullie al zo lang problemen ervaren met de wifi verbinding en dat dit nog steeds niet is opgelost. Zeker als het invloed heeft op school, tv en dagelijks gebruik.

Omdat je aangeeft dat er geen storing bekend is, raad ik je aan om gebruik te maken van de Servicetools. Hiermee kan je verbinding worden doorgemeten en wordt er direct gekeken waar het probleem zit en wat de beste oplossing is. 

Â