Dag @ReneSnel, welkom op ons forum.
Wat jammer om te horen dat niet tevreden bent over jouw diensten. Ik begrijp dat je twee problemen ervaart: ten eerste is jouw wifi traag en ten tweede ervaar je problemen met de draadloze verbindingsset.
Allereerst de wifi. We garanderen een wifisnelheid van 20 Mbps. Dat doen we door middel van onze Wifi Manager. Je hebt deze al gebruikt begrijp ik. Wat voor snelheid heeft de Wifi Manager gemeten? Voor het beste resultaat doorloop je de Wifi Manager twee keer. Na de eerste meting worden er namelijk verbeteringen toegepast en dan kun je met de tweede meting testen of de verbeteringen ook zin hebben gehad. Ik ben erg benieuwd naar de uitkomst van de tweede meting.
Dan de draadloze verbindingsset. Zoals @Joep1965 al aangeeft, kunnen we hiervan de kwaliteit niet garanderen. Het is namelijk enorm afhankelijk van het elektriciteitsnetwerk in jouw woning en de apparaten die daarop zijn aangesloten. Dat vermelden we ook in onze webshop. Wel kan ik nog aanraden om de Draadloze Verbindingsset Oplosser eens te doorlopen om te kijken of je daarmee verbeteringen kunt toepassen.
Ik ben benieuwd naar je bevindingen.