Skip to main content
Wifi lampje op V10A knipperde tot gisteren (08.09.2019) 'blauw'. Aangezien er reeds enkele dagen slechte Wifi snelheden werden getest (up: 08mb, down 6 mb) heb ik in overleg met KPN de V10A aan en uit gezet. Sedertdien brandt het blauwe wifi lampje niet meer. Tijdens opstaerten verschenen de kleuren blauw en paars achter elkaar en na enige tijd was er geen verlichting meer!.

De Wifi snelheden zijn echter na deze actie enorm verbeterd. Volgens de specificatie(s) zou het Wifi lampje 'blauw' moeten knipperen. Wat kan de oorzaak zijn van het niet-branden?
Beste @Aad Heijtink HIA, welkom! Als het lampje niet brandt, zou dat betekenen dat er geen Wifi verbinding is. Jij geeft echter aan dat de Wifi juist een stuk beter werkt. Ik weet dus om eerlijk te zijn niet waarom het lampje niet brandt. Ik ben er wel een voorstander van om het zo te laten: wat werkt, dat werkt. Mocht je toch nog ergens tegenaan lopen, meldt je dan gerust weer op het forum. Als je dan meteen je forumprofiel aanvult met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s), dan kunnen we je gegevens ook inzien.