Skip to main content

Ik kan mij niet aanmelden in mijn Kpn! Hij geeft wel mijn verbruik door! Maar als ik de wifi manager wil gebruiken , kan die mijn gegevens niet ophalen! Al drie keer geprobeerd om een nieuw wachtwoord te maken, niks helpt. Wat moet ik doen? Ook al contact gehad met klantenservice, die zeggen dat ik mijn id moet aanmaken! Snap er geen ruk meer van!!

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je gemaakt

@Knetterbiele , ik neem aan dat je een KPN ID hebt? Om mee in te loggen op je MijnKPN account.


@PeterG , ja dat heb ik! Maar Kpn zegt dat ik niet ingelogd ben, omdat de WiFi manager niet werkt!! Zodra ik WiFi manager open, kan die niet de volledige gegevens laden. Groet jan


@Knetterbiele .Kun je wel inloggen op je account? Laadt daar alles?


Ja, ik zie mijn verbruik en kan mijn pakketten aanpassen! Zodra ik naar de WiFi manager ga, kan die niet alle gegevens ophalen komt er te staan!


Er staat ook bij :
Lukt het niet om de verbinding te maken? Trek dan de stekker van het modem uit het stopcontact en stop die er na 5 tellen weer in. Het modem start opnieuw op.

Je Thuispakket staat ook in je MijnKPN?

https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login

Gebruik een andere browser op je mobiel! Bv Google Chrome.

Maar waarom doe je zo paniekerig? Aan het aantal streepjes kun je toch ook het wifi bereik zien. Daar gebruik ik die hele tool niet voor.


Doe niet paniekerig! Integendeel, mijn WiFi is ondermaats. Kpn heeft deze tool om te checken of dat ook daadwerkelijk zo is! Pas dan ondernemen ze actie! Hun verhogen ook de prijzen, Wil ik ook een goed werkende WiFi. Niet dat ik steeds opnieuw in moet loggen! Stekker eruit om te resetten kennen we al. Zijn de standaard dingen die op de site staan. Maar inhoudelijk gaan we steeds verder af van mijn vraag! Schat zo dat jij mij ook niet kan helpen! Anders kreeg ik wel antwoord op mijn vraag


Welke Experiabox heb je momenteel? Is ie voldoende centraal opgesteld in huis of staat ie in de meterkast bij de voordeur, waardoor de helft van het signaal al naar buiten gaat?

Heb je al een andere browser op je mobiel geprobeerd? Aanbevolen is G. Chrome. Met de standaard browser werkt niet alles (weet ik na inmiddels 2 maanden een Samsung Phone).

De wachtrij voor de KPN moderators is momenteel 6 dagen (je eerste bericht hierboven is van 17 juni).


Hi. Er is (al enige tijd) een algemeen probleem gaande met de Wifi Manager. Het probleem zit daar waarschijnlijk niet, maar dat is wel waar het probleem zich uit op dit moment. Het zit vermoedelijk ergens in een systeem dat met KPN ID te maken heeft. De technische mensen zijn er druk mee bezig, maar tot die tijd is het dus even zoeken naar andere oplossingen. We hebben ook een topic waar nog meer tips staan om problemen met WiFi op te lossen. Dan kun je de Wifi Manager daar even negeren.


Update: Het is dus nog geen echte blijvende oplossing, maar toch een tussentijdse oplossing zodat je de Wifi Manager kan gebruiken.

Workaround om produkt te ontkoppelen om zo de mismatch in het KPN ID op te lossen:

  1. Ga naar MijnKPN met een webbrowser (op een pc / laptop / mobiele telefoon; gebruik de MijnKPN-app niet).
  2. Log in met uw KPN-ID.
  3. Ga naar het tabblad “Producten”.
  4. Klik onderaan op de link “Ontkoppel product” (deze link wordt niet weergegeven in de app, alleen in een browser).
  5. “Uw gekoppelde producten” moet uw mobiele nummer tonen.
  6. Klik op de link "Product ontkoppelen" onder het mobiele nummer.
  7. Klik op de "X" om de verbinding met het mobiele nummer te verbreken.
  8. Sluit vervolgens op dezelfde pagina het mobiele nummer opnieuw aan (de klant heeft de code nodig die naar de mobiele telefoon wordt verzonden).
  9. Ga na het opnieuw verbinden naar het tabblad Profiel.
  10. Klik op de knop "Uitloggen".
  11. Log opnieuw in op MijnKPN en controleer of de gegevens voor het mobiele nummer nu worden weergegeven.