Skip to main content

Ik heb precies hetzelfde probleem !! Meerdere malen doorlopen ( ook meer als de minimale 2 metingen ) 

Alles gereset / zoals collega aan de telefoon aangaf / nieuwe software gedownload / terug op fabrieksinstellingen .

Ik heb echt precies dezelfde metingen en heb serieus al 20 x gemeten. 

Ik woon op 1 woonlaag onder 65 vierkante meter daarbij heb ik nog een lagere meting. 

Woonkamer 10 mbits slaapkamer 7 mbits .

Niks maar dan ook niks helpt !

Door mijn werk al ter verantwoording geroepen omdat ik savonds door moet werken en ( ik heb alleen maar een tv / mobiel / laptop draaien ) .

Ik bel vanavond met een medewerker en die geeft aan ik kan niks voor je doen blijf meten !! Ik heb ook aangegeven dat ik ook kan overstappen naar Ziggo , waar ik voor hetzelfde maand bedrag + snelheid tot 250 mbits plus 3 gratis draadloze wifi boosters ontvang kan krijgen. 

Geen response , ben echt teleurgesteld en heb hier geen woorden voor. 

Ik wil niet overstappen maar helaas heb ik geen keuze omdat ik voor het werk minimaal op 2 apparaten moet kunnen draaien.

Verdrietig van de situatie ! 

En hoop dat jullie dit in de toekomst anders regelen voor de vaste klanten .

 

Mvg M.stinissen 

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Sluit je laptop dan gewoon bekabeld aan, dat kun je tenminste gewoon je werk doen.


Hoi @Merel stinissen, welkom op het forum. Dat is inderdaad een lage waarde om tegelijkertijd meerdere dingen mee te kunnen doen. De belangrijkste vraag is echter: wat is de maximaal haalbare snelheid op jouw adres? Als dat ook maar ongeveer 10 Mbit is, dan is de wifi prima. Als dit hoger is, sluit de laptop dan eens met een kabel aan en test of je ook daadwerkelijk die haalbare snelheid binnenkrijgt. Als dat het geval is, dan kunnen we de wifi trouble shooten. Als je bekabeld ook niet de volledige snelheid haalt, dan moeten we daar naar kijken.

Dat gezegd hebbende, voor werk doeleinden zullen wij toch altijd een bekabelde verbinding adviseren.