Skip to main content

Wij hebben sinds kort ook interactieve televisie en (glasvezel) internet via KPN aangeschaft - abonnement 100/100 - maar ervaren bij het doen van de wifi manager test EXACT hetzelfde probleem, dezelfde melding nadat ik metingen heb gedaan: Balen, het is niet gelukt! In de keuken hebben wij (volgens het resultaat van de wifi manager) momenteel een Mbit/s snelheid van tussen de 13-20, reden dus om ons twee gratis wifi versterkers te versturen. Echter, het resultaat kan niet naar KPN toe worden verzonden dus. 

De klantenservice weet zich hier geen raad mee, zegt niets (gratis) te kunnen verzenden zonder wifi manager resultaat in het systeem, DUS: helaas kunnen wij u niet verder helpen…

Alsof het niet kunnen versturen ons probleem is, en niet dat van KPN zelf, waarvoor ze een oplossing wensen te verzinnen. Dit is ronduit de omgekeerde wereld. Wat een puinzooi! (Na reeds 3 monteurs over de vloer te hebben gehad om dan eindelijk glasvezel aangesloten te kunnen worden).

 

Hoi @M.B. Koopman en welkom hier op het KPN Forum :)

 

Leuk om te zien dat je ons via deze weg hebt gevonden en goed dat je dit probleem kenbaar maakt. Ik kan me voorstellen dat je hier niet blij van wordt dus goed dat je dit kenbaar maakt. Er zijn op het moment wat problemen met de Wi-Fi Manager dus ik wil graag voor je kijken of ik er voor kan zorgen dat er (alsnog) een setje KPN Experia Wi-Fi jou kant op kan komen. Zou je daarom je forumprofiel voor me in willen vullen en een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Alvast bedankt!