Skip to main content

Bij mij werkt de Wifi manager ook nooit, ik wil graag de stappen doorlopen om mijn wifi snelheid en stabiliteit te verbeteren. Bekabeld haal ik makkelijk mijn abonnementsnelhied maar draadloos zit ik rond de 4 a 5 mbts/s. Ik heb geen versterkers aangesloten op mijn netwerk en ik heb een V12.

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

@LOESPOES welke snelheid haal je met een bekabelde pc of laptop? Heb je dit soort dingen in huis?

 


180 mbts/s ongeveer. Nee ik heb geen DVS. De tv-ontvanger is bekabeld aangesloten.


Bij mij werkt de Wifi manager ook nooit, ik wil graag de stappen doorlopen om mijn wifi snelheid en stabiliteit te verbeteren. Bekabeld haal ik makkelijk mijn abonnementsnelhied maar draadloos zit ik rond de 2 a 3 mbts/s als ik pal naast het modem sta. Ik heb geen versterkers aangesloten op mijn netwerk en ik heb een V12. Verder heb ik geen DVS en bekabeld haal ik een snelheid van ongeveer180 mbts/s.

 

Admin: samengevoegd met eigen topic corigineel topic]


Bij mij werkt de Wifi manager nooit, ik wil graag de stappen doorlopen om mijn wifi snelheid en stabiliteit te verbeteren. Bekabeld haal ik makkelijk mijn abonnementsnelheid maar draadloos zit ik rond de 2 a 3 mbts/s als ik pal naast het modem sta. Ik heb geen versterkers aangesloten op mijn netwerk en ik heb een V12. Verder heb ik geen DVS en bekabeld haal ik een snelheid van ongeveer180 mbts/s.

 

Admin: samengevoegd met eigen topic


Hoi @LOESPOES. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat onze KPN Wifi Manager niet werkt bij jou. We hebben op het KPN Forum een topic over de Wifi Manager, in dit topic vind je ook een linkje naar een ander topic waarin je tips krijgt wanneer je problemen ervaart met de Wifi Manager. 


Ik probeer al een tijdje de wifi manager te doorlopen om de kwaliteit van mijn wifi te verbeteren. Ik krijg echter altijd de melding dat hij tijdelijk niet werkt en dat ik het over een uurtje weer moet proberen. Deze melding heb ik al een aantal weken nu. Iemand die me hierbij kan helpen?

 

admin: topics samengevoegd


Hi @Vikash,  bedankt voor je reactie. Ik heb het gelezen. en geprobeerd maar alsnog doet hij het niet. Ik heb de data op mijn telefoon uitgezet en als ik hem probeer te doorlopen sta ik in de meterkast met de telefoon tegen het modem aan. De volgende stap zou zijn het aanschaffen van versterkers maar als de snelheid in de meterkast net boven de 3 mbts/s is ben ik er nog niet van overtuigd dat dat de oplossing zou zijn. Ik heb ook geprobeerd om een monteursafspraak in te plannen maar als ik dit via de site probeer krijg ik de volgende foutmelding: 

Dit verschijnt nu ook al enkele dagen achter elkaar. Is er iets wat ik nog zou kunnen proberen?


@LOESPOES In dat geval kan je het beste telefonisch contact opnemen met KPN. Onze klantenservice is bereikbaar op het nummer 0800 0402. Mijn collega's kunnen dan samen met jou een afspraak met één van onze monteurs inplannen.