Skip to main content
Vraag

Wifi met KPN Box 12 valt steeds uit, moet soms het wifi wachtwoord opnieuw invullen

• February 17, 2026
  • 7 reacties
  • 38 keer bekeken

Regelmatig stopt de uitzending en moet ik opnieuw WIFI verbinden. Soms ook het WIFI wachtwoord weer invullen. ALs dat gebeurt, kan ik wel op smartphone en tablet tv kijken via WIFI. Het ligt dus waarschijnlijk aan de KPN Box 12. 

7 reacties

• Auteur
  • Helper
  • February 19, 2026

In vervolg op mijn eerdere vraag, Ik zie nu iedere morgen, en soms ook tussendoor, de mededeling “geen verbinding” ik kan dan kiezen voor Verversen of Instellingen, Ik kies dan voor Instellingen en sluit Wifi af. Dan weer aansluiten en kiezen voor mijn account. Dan werkt alles weer. Als de tv aangeeft Geen Verbinding, dan kan ik op mijn tablet wel gewoon tv kijken. Ik heb een Wifi versterker. Het modem staat op ongeveer 5 meter in dezelfde ruimte. 

Heeft er iemand een idee?

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Hoi ​@hetep. Wat vreemd dat je deze problemen hebt met de Wifi verbinding op je TV+ box. De oorzaak kan dan aan beide kanten liggen, oftewel bij de TV+ box of bij het modem en Wifi versterker. Gaat het in dit geval wel om een KPN SuperWifi versterker of een andere? 

Als je wel een KPN Wifi versterker hebt, wil ik je vragen eerst eens een herstart te doen van je thuisnetwerk. Dit doe je door in te loggen op de webinterface van je modem (http://mijnmodem.kpn) en dan te gaan naar Instellingen en dan Systeem. Dit duurt even een paar minuutjes en daarna kun je checken of de problemen achterwege blijven. Voor hulp hoe je precies inlogt op de webinterface kun je onderstaand Kennisbankartikel openen. 

Laat maar weten wat je precies hebt staan en of het geholpen heeft! 

• Auteur
  • Helper
  • February 19, 2026

Ik heb vanmorgen nog wat instellingen gewijzigd in mijn tv. Tot nu toe nog geen vastloper gehad. Ik wacht af tot morgenochtend of het probleem is opgelost. Anders zal ik inloggen in mijn modem. Ik heb de KPN Super wifi versterker.

• Auteur
  • Helper
  • February 19, 2026

Zojuist tijdens het kijken naar een opgenomen opname stopte de tv. Via instellingen en opnieuw Wifi verbinden kon ik weer verder kijken, maar moest de opgenomen opname weer opnieuw opstarten.

• Auteur
  • Helper
  • February 19, 2026

Zojuist een herstart gedaan van het Systeem. En een upgrade gedaan. Nu maar weer afwachten

• Auteur
  • Helper
  • February 20, 2026

Helaas. Om 7 uur naar het nieuws gekeken, geen problemen. Zojuist weer de tv aangezet. Zie ik eerst die kat van KPN. Wil naar een andere zender en dan zie ik weer geen verbinding met Wifi en moet ik weer naar instellingen. Wifi uit en weer aanzetten. Dan naar mijn KPN verbinding, dan krijg ik de mededeling Verbinden en dan Verbonden. Dan kan ik weer kijken. Dit wordt nu wel heel vervelend. 

• Auteur
  • Helper
  • February 22, 2026

Ik heb gisteren een ethernetkabel van de super Wifi verbonden met de KPN box en tot nu toe geen problemen. Afwachten maar