Skip to main content

Goedendag,

het wifi-gedeelte van mijn modem Experia Box V8 is defect. Na een aantal keren opnieuw opstarten deed wifi het soms even weer. Maar nu niet meer. Ik heb de modem ook gereset en de instellingen ervan bekeken. Het bedrade gedeelte werkt nog wel.

Wat kunt u voor mij betekenen?

 

Vr. groet,

Leonie

Welkom bij ons op het forum @Leonie67. Dat klinkt inderdaad alsof de WiFi van jouw Experia Box de geest geeft. Zou je jouw forumprofiel volledig kunnen invullen en hieronder een seintje geven? Dan kan ik er voor je naar kijken.


Ik heb mijn profiel ingevuld.


Ik heb vab u nog geen reactie mogen ontvangen over mijn vraag.


Ik was gisteravond vrij inderdaad, en vandaag ben ik laat begonnen. Ik ben voor je gaan kijken @Leonie67, zo te zien is er al een nieuwe modem naar je onderweg. Laat je weten hoe het daarmee gaat?


Wat als je nu drie weken met vakantie was gegaan, had ik dan niets van de KPN gehoord?


Wat als je nu drie weken met vakantie was gegaan, had ik dan niets van de KPN gehoord?

Dan had een andere medewerker dit topic wel over genomen. 


Bij vakantie wordt een topic overgenomen door een collega, als er een halve dag tussen iemands aanwezigheid zit niet. Hou er rekening mee dat dit een forum is, dit is geen chat waar je altijd direct een antwoord krijgt.


OK, bedankt voor je reactie. Ik wacht het nieuwe modem af.