Skip to main content

Ik wil bij mijn experia box v10 de wifi naam + ww veranderen. Als ik inlog kan ik het veranderen alleen geeft hij nog steeds alleen de oude wifi naam met het oude ww. Een reset via de site geeft aan de dat reset gedaan is maar hij blijft mijn huidige wifi naam geven. En het reset knopje op de box doet ook niets.

Stekker uit de box gehaald en na 10 minuten weer terug gedaan, dat werkt ook niet.

Iemand een idee waar dit aan ligt en wat ik hier aan kan doen?

Mvg, Richard

 

 

 

Heeft u versterkers? 


Heb geen versterkers

 


Hoi @HetBos. Welkom op het KPN Forum! Heb je onze Servicetool al eens gebruikt om de naam en het wachtwoord te wijzigen van het wifinetwerk?


Dat heb ik meerdere keren gedaan. Hij slaat denieuwe wifi naam en ww op maar de oude wifi naam en ww blijft bestaan. De nieuwe wordt niet zichtbaar


Dat heb ik meerdere keren gedaan. Hij slaat denieuwe wifi naam en ww op maar de oude wifi naam en ww blijft bestaan. De nieuwe wordt niet zichtbaar

Brand het WiFi lampje op de Experiabox? 

Als u later opnieuw inlogt op de Experiabox, staat dan nog de nieuwe WiFi naam ingesteld? Of is dat ook weer teruggezet naar de oude WiFi naam?


@HetBos We hebben niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je inmiddels de naam en het wachtwoord hebt kunnen wijzigen. Als je onze hulp toch nog nodig hebt, dan horen we dat graag van je!