Skip to main content

2 dagen geleden kreeg ik een sms van KPN dat snachts WiFi en televisie even zoudenĀ uitvallen vanwege een update en dat na 5 minuten alles weer naar behoren zou werken. De volgende dag werd ik wakker, televisie werkte, bekabeld internet werkt maar draadloos is mijn router nergens meer te vinden en het luktĀ mij op geen enkele manier om WiFi zichtbaar en terug te krijgen. Heeft iemand misschien enige tips wat ik kan doen? Ik heb al meermaals alles uitgezet, stekkers eruit, router gereset etc. Tips hoor ik graag!

Als u de ExperiaboxĀ uit en aan zet, is er dan een ander WiFi netwerk wat verdwijnt en weer verschijnt op uw mobiel in de lijst van beschikbare netwerken?


Nee er verschijntĀ geen nieuw netwerk in de lijst met mogelijke opties.


Hi @DSIRM, wat apart dat je je eigen wifi netwerk ineens kwijt bent. Merk je dit op Ć©Ć©n of alle apparaten waarmee je het probeert? Welke Experia Box heb je, en heb je 'm al via stap twee een volledige reset gegeven? Ik ben benieuwd of dat verschil maakt.Ā 


@AlexandraĀ ook dat maakt helaas geen verschil. Heb hem zowel handmatig als via jullie tool gereset. Het is vooral zo vreemd dat internet het via de kabel en de tv wel gewoon doet. Het is echt alleen puur WiFi.


@AlexandraĀ ook dat maakt helaas geen verschil. Heb hem zowel handmatig als via jullie tool gereset. Het is vooral zo vreemd dat internet het via de kabel en de tv wel gewoon doet. Het is echt alleen puur WiFi.

Goed dat je de reset hebt gedaan, jammer dat het geen verschil maakt. Wat zegt de Wifi Manager ervan als je deze doorloopt? Deze handige servicetool helpt je om je wifi te verbeteren. En vul je ook meteen je forumprofiel in?