Had net glasvezel kpn binnen gekregen. Ik start mijn laptop op, voer m’n wachtwoord in en na zammazeggen 10 minuten is er helemaal geen wifi meer. Als ik naar settings ga dan zit het vast. Er zijn hierna helemaal geen opties over. Niet eens de control paneel werkt. Dus als het wifi nie meer is, dan weer herstarten en de cyclus begint weer. (Optstarten + na een paar minuten geen wifi meer.) Andere apparaten hebben dit probleem niet. Alleen mijn laptop.
Verder is’t zo dat dit probleem alleen thuis en nergens anders gebeurt. Had KPN klantenservice gebeld, deed dan de wifi punt die nie aangesloten was mee’t moden eruit trekken want die was paars en dan na het wachten en troubleshooten deed ik het switchen met wifi punt die aangesloten was mee’t modem en deed ik dan beide omwisselen en daarna deed ik wachten. Na’t wachten deed ik de andere weer inpluggen. Wifi deed het zonder probleem voor een dag maar ging weer gek. Kleur van beide wifi punten zijn blijkbaar groen dus das een beetje vreemd. Heeft’t te maken met mijn windows versie die een windows 10 is? Zou’t hendiger zijn om naar windows 11 te gaan?
Ik snap er gewoon geen bal meer van.