Skip to main content

Goedemiddag .

Ik ben momenteel erg teleurgesteld in de service van KPN , we hadden Telfort en nooit wifi problemen .

Nu in corona tijd en de kinderen  online  lessen moeten volgen valt vaak wifi weg ,erg lastig .

Nu heb ik dat al een tijd , ik vind dat U mij wel 2 wifi versterkers cadeau  mag doen , ben meegegaan  van Telfort naar KPN ,als je nu een nieuw abonnement  neem krijg je ze er wel bij , 

Dus ik hoop dat U dat begrijpt ,en mij kosten vrij tegemoet komt .

en hoop dat we dan weer normaal wifi bereik hebben …..

Wi-Fi is Wi-Fi of je dat nou via provider a of b hebt maakt niet uit.  Hoe is het met de snelheid als u bekabeld meet met een pc of laptop? Is die soms lager dan het was?


Welkom bij ons op het forum @wieg. Zoals Joep al noemt maakt de provider niet uit. Technisch is de techniek van Wifi hetzelfde. Wat voor modem heb je van ons, welk type Experia Box? Wat voor snelheid haal je als je op die manier een speedtest doet? Zou je dat kunnen beantwoorden samen met de vragen van Joep? Dan kunnen we met je meedenken daarover.

Nieuwe kpn klanten kunnen inderdaad kiezen voor gratis SuperWifi, dat is alleen voor nieuwe klanten en is dan in plaats van een korting. Toen jij klant werd bij Telfort zal je ook een korting hebben gekregen. Wat we bij kpn hebben, wat bij Telfort niet was, is de Wifi Manager. Je kunt die doen, daarmee wordt je geholpen om het netwerk zo optimaal mogelijk in te stellen en aan het einde kan die tips of andere opties bieden.


ik heb een Experia box v10 ZXHN H369A

Ik heb overal  speedtesten gedaan  en die is steeds weer slechter ook al herhaal ik  de test is die soms nog slechter.

 

wat  je zij met korting  die heb ik nooit gehad ,  dus de wifi manager  is ook niet optimaal .

wat Joep zegt met bekabeld testen  daar gaat het niet om. of wil joep alle  abonnementen  betalen van mijn kinderen doordat wifi wegvalt en dan op hun 4 G springt en hun bundels snel op zijn moet niet mogen .ook als ze online les hebben is het ook dat het wegvalt .

dus er moet iets aangedaan worden  , anders weet ik niet of het nog verstandig is  om bij KPN  te blijven  , anders kun je ook eens telefonisch  iemand met ons contact op laten nemen .

maar ik vind het erg raar we hebben een klacht en vragen hulp eventueel met als cadeau wifi versterkers 

 ik weet niet wat ik er zelf verder aan kan doen , dus hoop dat er iets geregeld wordt.

 

vriendelijk groet

 


Wat zijn de resultaten van die speedtests, hoeveel is 'slechter’ precies? De vraag van Joep over de kabel is als vergelijking, stel dat je met de kabel net zoiets haalt als met de Wifi, dan hoeft het niet specifiek aan de Wifi te liggen, dan weten we dat we verder moeten kijken. Is het daarom wel mogelijk om het even te proberen? Om jou te kunnen helpen hebben wij zoals je merkt ook informatie van jou nodig, zonder de situatie precies te weten is het voor ons ook moeilijk om te helpen. 

Je geeft aan dat de Wifi Manager niet optimaal is, wat gaf die precies aan aan het einde? Vaak geeft die tips of suggesties als je die afrond, afhankelijk van het resultaat. Er zijn gevallen waarbij die gratis Experia Wifi's aanbiedt.

Telefonisch contact kan ook, we zijn bereikbaar op 0800-0402.