Skip to main content

Hoe is het mogelijk als je de klantenservice belt dat je elke keer een ander verhaal te horen krijgt. En de storing/probleem met je wifi alleen opgelost kan worden als je €150 investeert.

Woensdag viel ineens met regelmaat mijn wifi/internet verbinding weg. Gebeld probleem lag aan de kpn wifi versterker. Moest hierna de wifimanager uitvoeren die tot mijn verbazing alleen maar iedere keer mijn modem herstarte. Opnieuw gebeld andere medewerker weer mijn verhaal gedaan opnieuw werden er metingen verricht en modem herstart. Conclusie mijn modem heeft een storing moet vervangen worden ze ging dit doorgeven aan KPN? ( Daar bel ik mee) en ik zou extra MB's krijgen op mijn mobiel en terug gebeld worden binnen 2 dagen. Nu zaterdag nog steeds niets gehoord en weer maar gebeld. Antwoord meneer er is geen probleem en mijn collega's hebben u onzin verteld maar voor €150 kunnen we het oplossen en na enige tijd zou het nog maar €100 kosten. Supervisor is niet te spreken volgens hem. Het lijkt wel of je een callcenter belt die provisie krijgen als ze wat verkopen. Denk na jaren vaste klant geweest te zijn misschien toch maar eens over te stappen

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Wat fijn om te horen dat alles nu naar behoren werkt! @Jurgen2370 


Als je de juiste medewerkers aan de telefoon krijgt is het snel opgelost.