Skip to main content

Ik ben sinds 2 weken bij kpn glasvezel aangesloten installeren en beeldkwaliteit is goed maar voor de rest is het een zooitje zeer slechte WIFI alleen inde woonkamer goed op de eerste verdieping begint het al knudde te worden mij is door een kpn vertegenwoordiger die bij mij aan de deur kwam dat ik mijn oude zyxel versterkers ook bij kpn kon gebruiken maar hoo maar dat werkt niet en mij was ook belooft dat ik 2 gratis wifi punten van kpn zou krijgen maar die krijg je alleen als een abonnement voor 1 jaar neem ik zij ik neem een abonnement van2 jaar dat maakte niets uit zij hij ik krijg ze evengoed maar nu zijn we 2 weken en tot nu nog niets gezien of gehoord van kpn ik voel mij flink in de maling genomen door de kpn medewerker zij hij dit alleen om maar weer een klant aan te brengen als mijn abonnement afloopt ga ik weg bij kpn en weer terug naar mijn vorige provider.

het zender aanbod vind ik ook zeer mager bij mijn vorige provider zaten veel opties gewoon in het abonnement bij kpn moet jer er weer extra voor betalen maar wat maakt dat uit bij kpn ze hebben weer een slachtoffer voor 2 jaar nu stop ik maar want ik wordt alleen maar kwader .

Hi @Slechte, niet leuk dat de start van jouw abonnement zo gegaan is.

Je noemt de aanbieding met gratis SuperWifi. Over het welkomstcadeau kan ik alleen zeggen, na de aanvraag van je abonnement heb je 14 dagen bedenktijd. Binnen die tijd kan je het aangeven als er iets niet klopt in de bevestigingsmail, of het niet is zoals je het had afgesproken. Als die periode nog niet voorbij is, dan raad ik je aan om contact met onze klantenservice op te nemen op 0800-0402.

Volg onze Wifi Manager eens voor de slechte wifiverbinding. De Wifi Manager is een handige servicetool die jou helpt om je verbinding na te kijken en optimaal in te stellen. Het helpt in veel gevallen goed. Ik raad je ook aan om 'm helemaal te volgen, want er komt altijd een oplossing of advies uit. 


Ik heb de wifi manager gebruikt en die zegt dat ik een superwifi nodig heb maar die heb ik niet ze zijn mij wel belooft maar kpn komt zijn afspraken niet na 


Het lijkt wel of niemand mijn klacht leest ik ben 2 weken aangesloten en het werkt nog niet en die 14 dagen bedenktijd zijn voorbij als ik dit allemaal had geweten dat kpn zijn afspraken niet na komt had ik niet overgestapt met alles in een en mobiel .


Waar blijven mijn 2 superwifi punten wat belooft is bij het afsluiten van glasvezel ?…….?……😕😕😕😕😕

 

Admin: samengevoegd met je bestaande topic. Een topic is genoeg


Dat kan dan wel maar ik blijf het vragen


Nu weer 2 weken verder en nog steeds geen antwoord op mijn vorige topics ja dat ze zijn samengevoegd maar waar blijven mijn wifi boosters ik wil wel 10 euro bijbetalen als dat het probleem is vanwege mijn abonnement 

Admin: bericht samengevoegd met reeds bestaand topic


Nu weer 2 weken verder en nog steeds geen antwoord op mijn vorige topics ja dat ze zijn samengevoegd maar waar blijven mijn wifi boosters ik wil wel 10 euro bijbetalen als dat het probleem is vanwege mijn abonnement 

Admin: bericht samengevoegd met reeds bestaand topic

kan je ook gewoon geduld hebben? reactie duurt een paar dagen soms


Ok ik wacht af


@Slechte We hebben al je topics weer samengevoegd in dit topic. Het zorgt er niet voor dat je sneller een antwoord hebt en het is tegen onze huisregels om meerdere topics met dezelfde vraag te starten. Daarnaast is het forum niet zo snel als een chat en kan het inderdaad even duren voordat je een reactie hebt, afhankelijk van hoe druk het is.

 

Ik kan het helaas niet mooier maken dan mijn vorige antwoord. Na het bestellen van een abonnement heb je 14 dagen bedenktijd. Dit wordt ook aangegeven in de bevestiging. Binnen die tijd kan de aanvraag aangepast worden, als blijkt dat niet het juiste welkomstcadeau gekozen is. Die periode is voorbij. Je kunt de Wifi Manager volgen en daar met korting SuperWifi kopen om je wifi te verbeteren. Het is natuurlijk ook mogelijk om op zoek te gaan naar andere wifi versterkers, je hoeft niet per sé wifi versterkers van KPN te gebruiken.


Maar waarom heeft die man die mij dat abonnement aangesmeerd heeft mij dat niet verteld hij heeft mij verzekerd dat bij het abonnement 2 gratis wifi versterkers zitten dus dat het installatie pakket kwam heb ik wel gebeld daar werd gezegd dat ik even geduld moest hebben maar mijn geduld is nu op als het abonnement afloopt zeg ik meteen op want kpn belooft veel maar komt de afspraak niet na ik vind dit de slechtste service die je maar kunt bedenken .


Maar waarom heeft die man die mij dat abonnement aangesmeerd heeft mij dat niet verteld hij heeft mij verzekerd dat bij het abonnement 2 gratis wifi versterkers zitten dus dat het installatie pakket kwam heb ik wel gebeld daar werd gezegd dat ik even geduld moest hebben maar mijn geduld is nu op als het abonnement afloopt zeg ik meteen op want kpn belooft veel maar komt de afspraak niet na ik vind dit de slechtste service die je maar kunt bedenken .

tja

dan moet je de bevestiging maar na lezen imo ook een beetje eigen verantwoordelijkheid van de klant lijkt mij dan


Ja dat is zo maar de reactie van kpn een miljarden bedrijf wil alleen maar klantjes die gehoorzaam zijn en niet klagen.


Ja dat is zo maar de reactie van kpn een miljarden bedrijf wil alleen maar klantjes die gehoorzaam zijn en niet klagen.

ik ben zelf ziggo klant maar dat zie ik niet terug in de reactie van de KPN moderator

 

helaas pindakaas


Verwijder mij maar van het forum

klantje binnen niet meer zeuren