Skip to main content

Sinds een paar dagen hebben we de Experiabox v10. Sindsdien is onze wifi traag en valt geregeld weg. Ik heb al geprobeerd met de wifi manager de verbinding te controleren maar wanneer ik op die pagina heb ingelogd met mijn KPN id, zie ik verder niets gebeuren op de pagina. Hebben meer mensen dit wifi-probleem met de Experiabox v10? En, is er een storing bij de wifi manager of ligt het aan mijn browser (chrome)?

Hallo @FamvantWout, welkom op het KPN forum! De plek voor en door KPN klanten.

Je hebt problemen met jouw wifi, begrijp ik. Deze problemen ervaar je sinds je een nieuw modem hebt. Je hebt geprobeerd de Wifi Manager te doorlopen, maar dat werkt niet. Er is ons geen storing met de Wifi Manager bekend. Je kunt eventueel een andere browser gebruiken. De Wifi Manager is wel dé manier om het beste uit jouw wifi verbinding te halen. Met deze handige online tool check je namelijk de status van je wifi in je hele huis. Kan het beter? Dan zoeken we samen de juiste manier om jouw wifi sneller, sterker en stabieler te maken. Heb je daar SuperWifi punten voor nodig? Via de Wifi Manager krijg je ze voor een superscherpe prijs, zodat je maximaal van je wifi geniet.