Skip to main content

service tool gebruikt, kpn op afstand kanaal veranderd, wifi nog slechter, zelfs op plaatsen waar voorheen wifi ontvangst was, nu helemaal geen wifi, ik zou nu 2 draadloze super wifi moeten bestellen, kan toch niet waar zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Nee het is ook niet waar als je de wifi tuner goed doet.https://www.kpn.com/internet/wifi/tuner.htm#/login. Loop door het hele huis als je die Wi-Fi tuner doet. Op de plek waar je Wi-Fi het slechtst is wacht je een poosje.  De uitkomst is dan bijna altijd dat je gratis 2 experia wifi's krijgt en soms zelfs een gratis monteur.  Overigens moeten de experia wifi's wel bekabeld worden aangesloten.


Hoi @hanske. Wat vervelend dat je een slechte wifi verbinding hebt in huis. Welke snelheid wordt er gehaald wanneer je een speedtest uitvoert? Ik zou je willen om nogmaals onze Wifi Manager te gebruiken om de Wifi-kwaliteit bij jou thuis te verbeteren. Daarnaast vindt je op de pagina ‘Oplossingen voor trage en wegvallende wifi’ tips en uitleg over het verbeteren van jouw Wifi verbinding. Laat je mij weten of het gelukt is? 

 

 


Hoi @hanske. Wat vervelend dat je een slechte wifi verbinding hebt in huis. Welke snelheid wordt er gehaald wanneer je een speedtest uitvoert? Ik zou je willen om nogmaals onze Wifi Manager te gebruiken om de Wifi-kwaliteit bij jou thuis te verbeteren. Daarnaast vindt je op de pagina ‘Oplossingen voor trage en wegvallende wifi’ tips en uitleg over het verbeteren van jouw Wifi verbinding. Laat je mij weten of het gelukt is? 

We hebben niets meer van je gehoord. Ik ga er vanuit dat je een oplossing hebt gevonden in het andere topic of dat de Wifi Manager jouw Wifi verbinding heeft verbeterd. Als je mijn hulp nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je.


Reageer