Skip to main content

wij hebben eenĀ  wifimoteur gehad en die heeft hier geconstateert dat wij een dienst hebben van 100/100up en download en die wordt niet gehaald omdat we op een verkeerde kaart aangesloten zijn . We moeten op een gof kaart zitten en zitten al zolang we 100/100pakket hebben op eof kaart .dus ze kunnen de dienst niet leveren op dit moment pas 29-9-20.bel je klantenservice voor compersatie zeggen ze dat gaan we niet doen want u heeft toch gewoon interenet gehad. Maar wij wel betalen voor diensten die niet naar behoren geleverd kunnen worden . ( hoe voor de gek houd kpn zijn klanten )Ā  maar wel de monteur beralen voor extda wifi experia box boven terwijl er beneden een staat.

Welke snelheid haalt u nu dan? Bekabeld?Ā 


Ik heb alles bekabeld en kom dan de ene keer rond de 50 uit en andere keer rond de 28 of 40


Ik heb alles bekabeld en kom dan de ene keer rond de 50 uit en andere keer rond de 28 of 40

Dit meet u op een pc? Of bekabeld aangesloten laptop? U heeft het in de topic titel wel over WiFi snelheid... enĀ u heeft het over een WiFi monteur...

Volgens mij hoeft de omzetting naar gof pas bij hogere snelheid dan 100 mbit. Eof moet 100 mbit wel halen. Of in ieder geval veel hoger dan 50 mbit.


.... Maar wij wel betalen voor diensten die niet naar behoren geleverd kunnen worden . ( hoe voor de gek houd kpn zijn klanten )Ā  maar wel de monteur beralen voor extda wifi experia box boven terwijl er beneden een staat.

Welke diensten bedoel je hier? Gewoon de internetverbinding?

Over een 100 megabit ethernet kabel haal je nooit meer dan 94 Mbit/s internetsnelheid. Als je die paar Mbps meer wilt, moet je een duurder abo afsluiten. En dan na een maand weer terugzetten. Je schiet er praktisch gezien niks me op, dit is al vele malen voorbijgekomen op dit forum.

Het kan ook zijn dat er een andere bottleneck is, dan kan het een langdurige kwestie worden. B.v. dat er een capaiteitsprobleem is in het eerste knooppunt vanaf je huis. Als eenieder die daar op is aangesloten tegelijk lange grote downloads doet, zal je nooit 100Mbps halen. Test daartoe eens op een rustig tijdstip; midden in de nacht is het beste.


Goedemorgen @marchusĀ en welkom hier op het KPN forum. Ik kijk graag eens met je mee want anders vind ik het erg lastig om uitspraken te doen over deze kwestie. Zou je daarom je forumprofiel in kunnen vullen? Dan kan ik je klantdossier er eens bij pakken en vanuit daar kijk ik vervolgens graag verder. Houd er trouwens wel rekening mee dat je de snelheden van je abonnement niet zult halen met je draadloze verbinding. Zodra je via de Wi-Fi gaat werken, lever je altijd snelheid in omdat het signaal zich door de lucht verplaatst.Ā 

Ā 

Ā 


Hoi @marchusĀ , ik zie dat je via een andere weg ook nog contact hebt gehad en dat er een ticket is aangemaakt voor onze technische dienst. Ik ga er vanuit dat zij dit problemen op korte termijn weten te verhelpen! Mocht ik ergens nog iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik het natuurlijk graag :)


Reageer