Skip to main content

hier ook een ramp met wegvallende wifi, minimaal 10x per dag

waardeloos

Hi @w.geraeds, het is druk, waardoor we niet eerder bij je topic aangekomen zijn.

Ik lees dat jouw wifi wegvalt, ik hoop dat je intussen verder gekomen bent. Zo niet, vertel dan vooral meer over op welke apparaten je dit merkt, hoe vaak wifi wegvalt, welk modem en eventueel wifi versterkers je gebruikt en wat je zelf al geprobeerd hebt. Op die manier maak je het zowel mij als andere behulpzame gebruikers hier gemakkelijker om met je mee te denken.

En volg ook vooral onze Wifi Manager: deze handige servicetool controleert je verbinding en helpt je om wifi optimaal in te stellen.


Wifi manager gebruikt div keren. Storing zowel op laptops als gsm s.


@w.geraeds  Ik heb meer informatie nodig om je te kunnen helpen. Ik zie niet wat jij ziet, vandaar mijn vragen. Wat kwam er uit de Wifi Manager toen je die gevolgd hebt? En kan je mijn andere vragen ook beantwoorden? Als je het makkelijker vindt om het telefonisch uit te leggen kan dat ook, via het gratis nummer van onze klantenservice 0800-0402.


ik heb de kpn box 12

vroeger geen last mee, maar nu valt constant weg op 5 meter afstand van modem

op tv kastje valt ook netflix en videoland weg of blijft hangen is vip 2852 van aurris

abbonnementen los van kpn

geen wifi ondersteuners, moet niet nodig zijn zo kort bij


ps valt minimaal 10x per dag weg de wifi


@w.geraeds Heeft U de tv ontvanger rechtstreeks in het modem zitten (bekabeld) ?

Of maakt U gebruik van een DVS (Draadloze Verbindings Set) ?

Staat Wifi uberhaupt aan op Uw modem ?

Heeft U glasvezel ?


Rechtstreeks bekabeld


@w.geraeds Nu de andere vragen nog AUB

Kunt U aangeven welke lampjes branden op Uw modem tijdens de storing ?

Als via Uw tv kastje Netflix en Videoland wegvalt ligt het niet aan Uw wifi aangezien het TV kastje bekabeld is (zoals U aangeeft).


blift waardeloos, ik ben net uurtje op eb al 3x weg gevallen

wordt tijd dat modem vervangen wordt of iets dergelijks

voorheen geen problemen gehad, ging jaren goed

vooral nu ik uitvaart van mijn moeder aan het regelen ben


@w.geraeds Gecondoleerd met dit verlies. Ik kan me voorstellen dat je dan liever zo min mogelijk andere dingen aan je hoofd hebt.

Er is helaas geen knop of oplossing die altijd werkt, als het om wifi problemen oplossen gaat. Wifi is draadloos en daardoor heel gevoelig voor storingsbronnen en andere signalen in jouw buurt. Ook precies daarom is het nooit een garantie, dat als het eerder goed gewerkt heeft, nu op dezelfde manier weer goed kan werken. 

Wij kunnen je hier alleen helpen als je ons de gevraagde informatie zo uitgebreid mogelijk geeft. Als je het makkelijker vindt om het telefonisch uit te leggen kan dat ook, via het gratis nummer van onze klantenservice 0800-0402. Onze collega's helpen je dan verder, dat gaat ook sneller dan via het forum.


waarom nooit last van gehad, en nu wel

zal echt een modem of firmware probleem zijn


nu al zeker 4 dagen geen wifi meer.

net als ik alles moet regelen voor mijn overleden moeder

ik zeg het op


@w.geraeds Het spijt me om dat te horen. Ik heb in mijn vorige reactie geprobeerd om uitgebreid uit te leggen dat er niet één standaard oplossing is die altijd werkt. Als die er was, had ik je die natuurlijk voorgelegd.


Prima ik heb al opgezegd. Ben al maanden bezig en laatste 4 dagen helemaal geen wifi ivm storing