Onze wifi thuis valt meerde keren per dag voor ongeveer 10 seconden weg.
Ik heb nu zeker al 3 keer klantenservice gebeld en nog altijd geen oplossing.
Hebben ook al 4 keer een harde reset gedaan en ook de wifi versterkers verplaats.
Het probleem blijft een probleem.
Modem hebben we v12 Box.
We hebben stabiele wifi nodig omdat wij van thuis uit werken.
Beste antwoord door Thomas van KPN
Goedemorgen ​@Silke44, welkom op onze community! Ik zie dat er al heel goed meegedacht wordt door Joep en Marlon! De oorzaak voor issues als deze is toch vaak iets op het netwerk wat stoort, zoals bijvoorbeeld de omvormer. Wat voor netwerkapparatuur gebruik je verder nog? Het uitsluiten door te ontkoppelen is meestal de makkelijkste manier om de oorzaak te vinden.
We hebben hier trouwens ook nog een handig artikel over geschreven:
Zijn de wifipunten met een kabel aangesloten op het modem? Zoniet kan je dan iets vertellen over de opstelling? Afstand ten opzichte van het modem bedoel ik dan vooral.
Ik heb nog geen idee waarom het mis gaat. Is de uitval op alle apparaten die wifi gebruiken? Heb je misschien een omvormer van zonnepanelen op het netwerk zitten?
Kan je een dagje testen zonder dan de omvormer op het netwerk zit? We zien af en toe dat die toch voor rare storingen kunnen zorgen. Dan kunnen we in ieder geval uitsluiten dat daar het probleem zit.
Kan je een dagje testen zonder dan de omvormer op het netwerk zit? We zien af en toe dat die toch voor rare storingen kunnen zorgen. Dan kunnen we in ieder geval uitsluiten dat daar het probleem zit.
DIT hebben we inderdaad ook al gedaan.
Niet bewust maar omvormer was twee dagen niet verbonden. En toch viel de wifi altijd weg.
Goedemorgen ​@Silke44, welkom op onze community! Ik zie dat er al heel goed meegedacht wordt door Joep en Marlon! De oorzaak voor issues als deze is toch vaak iets op het netwerk wat stoort, zoals bijvoorbeeld de omvormer. Wat voor netwerkapparatuur gebruik je verder nog? Het uitsluiten door te ontkoppelen is meestal de makkelijkste manier om de oorzaak te vinden.
We hebben hier trouwens ook nog een handig artikel over geschreven:
Misschien slim om de door jou gemarkeerde eigen (geen oplossing biedende) reply even te ontmarkeren als beste antwoord en de oplossing van Sikke even te markeren als beste antwoord.
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.