Skip to main content

De wifi op twee mobiels valt regelmatig weg. De pc en laptop heeft wel constant wifi en als ik wel verbonden ben met wifi is de snelheid ook goed. Ik heb al via jullie site de snelheid geoptimaliseerd, daar ligt het niet aan.

Goedemiddag @Loversluizen en welkom hier op het KPN forum :)

 

Leuk om te zien dat je ons via deze weg hebt weten te vinden en goed dat je dit probleem kenbaar maakt. Sinds wanneer ervaar je dit probleem? Heb je de Wi-Fi verbinding al eens helemaal opnieuw ingesteld op deze 2 mobiele telefoons? Daarmee bedoel ik dat je je netwerk helemaal vergeet/verwijdert. Het beste is om het toestel daarna eens uit - en aan te zetten om vervolgens de Wi-Fi verbinding opnieuw te maken. Je zult dan ook eenmalig het wachtwoord opnieuw in moeten voeren. Ik ben heel erg benieuwd of dat er voor gaat zorgen dat je mobiele telefoons net als de pc en laptop weer een stabiele draadloze verbinding hebben! 


Goedemiddag @Loversluizen , ik heb niks meer van je gehoord maar was benieuwd naar de stand van zaken; verliezen de mobiele telefoons nog steeds de hele tijd verbinding met de Wi-Fi of is het probleem inmiddels verholpen?


Goedemiddag @Loversluizen , omdat ik niks meer van je heb vernomen ga ik dit topic nu sluiten. Hopelijk is je probleem inmiddels verholpen! 


Reageer