Skip to main content
Vraag

Wifi valt regelmatig weg met SuperWifi punten

• February 20, 2026
  • 4 reacties
  • 31 keer bekeken

Wij ervaren hier precies hetzelfde sinds december. Echt heel erg vervelend. Router al geüpdatet, wifi punten al tig keer opnieuw verbonden. 

Wij hebben de Experia box v10A met KPN wifi versterkers

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

4 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • February 23, 2026

Hi ​@IHM, welkom allereerst bij onze community. 

Ik denk graag mee, want dit moeten we wel werkend zien te krijgen. Om beter te kunnen helpen zou ik enkele dingen van je willen weten: 

• Je hebt de V10 A, welke softwareversie staat hierop?
  • Welke SuperWifi punten heb je precies? En welke softwareversie staat hierop? 
  • Hoe zijn de SuperWifi punten aangesloten? 
  • Ik lees dat je de SuperWifi punten ook hebt gereset, is dit precies gedaan zoals hier aangegeven? KPN SuperWifi:opnieuw koppelen

Ik hoor graag van je. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 26, 2026

Beste Alex,

Wat vond ik de software versie? De firmware versie is V10A.C.25.08.14

De WiFi punten zijn de witte kpn super wifi punten. Hiervan hebben we er drie: de eerste is aangesloten via ethernet op het modem en staat in de meterkast in de gang. De tweede staat op de eerste verdieping pak boven de modern, de derde staat in de woonkamer. 

De stappen zoals genoemd heb ik de afgelopen maanden twee keer uitgevoerd. 

Vandaag is het twee met gebeurd dat de modem en super wifi punten groen waren, maar mijn partner en ik beiden geen wifi verbinding hadden bij het thuiswerken. 

Ik hoor graag of dit voldoende info is. 

Met vriendelijke groeten, 

Irene

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 28, 2026

Vandaag door de helpdesk geholpen, we krijgen een nieuwe router, in deze router zitten conflicten met de wifi punten. Wat er precies fout is weer ik niet, maar geholpen door een zeer klantvriendelijke medewerker

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Hi Irene, ik ben benieuwd hoe het nu gaat sinds je een andere modem hebt gekregen. Uiteraard erg fijn om te lezen dat je goed bent geholpen!