Skip to main content

hoi,

Wij zijn nu ca. 4 weken klant bij KPN. Maar de wifi valt steeds weg en wij krijgen steeds de melding '’kan de IP-adres niet verkrijgen'’. Wij waren 12 jaar bij Ziggo en geen probleem gehad.

Dus we vragen wat we kunnen doen?. 

Heb je glasvezel of koper? Heb je de experiabox al een keer terug gezet naar fabrieksinstellingen? Werkt het bekabeld wel goed?


Wij hebben een glasvezel

Ja 2x de experiabox terug gezet naar fabrieksinstellingen. En ja bekabeld werkt goed.

Wfi snelheid is ook goed (getest).

Alleen de wifi valt steeds weg. 


Hoi @Aem, welkom bij ons op het forum en welkom bij KPN! Een wegvallende WiFi verbinding is niet fijn natuurlijk. Behalve het resetten, heb je de instellingen van het WiFi netwerk ook al eens gewijzigd? Je kunt hiervoor makkelijk onze Wifi manager doen, deze helpt je om het netwerk zo optimaal mogelijk in te stellen. Hoe is de verbinding daarna?


Hoi @Aem, we hebben nog geen reactie van je gezien. Heb je de Wifi manager al kunnen doen? Ik ben benieuwd hoe het daarna gaat.


Ja zeker en geen verbetering.


Wat was de uitkomst van de Wifi manager? Had die iets gewijzigd of gaf die aan het einde iets anders aan? Als de snelheid niet goed is, kan de manager bijvoorbeeld aanbieden om Experia WiFi's op te sturen.


wij worden de hele week geteisterd door steed

wegvallende internetverbinding. Het duurt ca. 10 min voor dat de modem weer bereikbaar is.

 


Ik denk graag met je mee Aem, daarvoor heb ik jouw hulp ook nodig. Zou je daarvoor de vragen in mijn vorige bericht nog kunnen beantwoorden?