Skip to main content

Wij ervaren dezelfde problemen. Dramatisch en nu al spijt van de overstap naar KPN. Het zou fijn zijn wanneer er een monteur langskomt, maar ik word maar niet teruggebeld.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Wij ervaren dezelfde problemen. Dramatisch en nu al spijt van de overstap naar KPN. Het zou fijn zijn wanneer er een monteur langskomt, maar ik word maar niet teruggebeld.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Het is niet gelukt om een afspraak te maken begrijp ik ?


Wij ervaren dezelfde problemen. Dramatisch en nu al spijt van de overstap naar KPN. Het zou fijn zijn wanneer er een monteur langskomt, maar ik word maar niet teruggebeld.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Het is niet gelukt om een afspraak te maken begrijp ik ?

 

Dat klopt, morgen weer eens proberen, maar de box kosteloos omwisselen lijkt me de beste, snelste en logische keuze 


Het kan ook aan het signal buiten liggen of aan de aansluiting, het kan zelfs aan je interne netwerk liggen. Daarom zal KPN niet zomaar de box omwisselen, de voorkeur zal bij KPN liggen bij het sturen van een monteur.


We gaan het zien, maar de KPN monteur komt morgenavond langs, ik ben zeer benieuwd. 


Is het nog gelukt @Blaster1000 met de monteur?
De snelste manier om een afspraak te krijgen is met de stappen op kpn.com/storing, kpn.com/monteur of even telefonisch via 0800-0402


Is het nog gelukt @Blaster1000 met de monteur?

Absoluut! Het was zo gepiept!

Het kan ook aan het signal buiten liggen of aan de aansluiting, het kan zelfs aan je interne netwerk liggen. Daarom zal KPN niet zomaar de box omwisselen, de voorkeur zal bij KPN liggen bij het sturen van een monteur.

Modem omgewisseld en 800 mbit over WiFi ;) 


Welk modem heb je nu?


Welk modem heb je nu?

KPN Experia Box V10


Ik had al zo'n vermoeden. Niet meer weg doen!!


Reageer