Skip to main content

Tja, ik heb hem bijna in de prullenbak gedonderd.

Waarom? Het wifi signaal valt wel heel erg veel weg.

Daar kan ik me na verloop van ontzettend gefrustreerd van raken omdat ik nogal veel teksten moet plaatsen in een door mij te onderhouden website.

De experia V8 die ik hiervoor had was nooit het probleem van het wegvallen van het signaal.

Ik wil dus de Experia V8 terug en deze v10A in de prullenbak (ik stuur deze wel terug hoor 🙂 )

 

Hi @Lammel ,

De lijnkwaliteit is bij een V10a meer van belang dan van bij een V8, de V8 gaat wat soepeler met fouten om heb ik het idee.

Een lijnmeting(of eigenlijk 2; er zijn volgens mij 2 verschillende metingen) kan @JanZ_ gewoon uitvoeren.Daar ondervind je zelf helemaal niks van, dus ik zou het persoonlijk gewoon doen😉

Uiteraard ligt de keus bij jou, maar er moeten wel dingen uitgesloten worden om tot een oplossing te komen.

Oke ik zal contact opnemen met @JanZ_ 

Goedemiddag @Lammel, ik ben meteen wat metingen uit gaan voeren maar zie daar geen opvallende zaken; de lijn lijkt stabiel vanaf hier en ook zou er voldoende snelheid binnen moeten komen. Zou jij nog. om zoveel mogelijk zaken uit te sluiten, ook het glasvezelkastje eens willen resetten door deze minimaal 2 minuten stroomloos te maken?


Hi @Lammel ,

De lijnkwaliteit is bij een V10a meer van belang dan van bij een V8, de V8 gaat wat soepeler met fouten om heb ik het idee.

Een lijnmeting(of eigenlijk 2; er zijn volgens mij 2 verschillende metingen) kan @JanZ_ gewoon uitvoeren.Daar ondervind je zelf helemaal niks van, dus ik zou het persoonlijk gewoon doen😉

Uiteraard ligt de keus bij jou, maar er moeten wel dingen uitgesloten worden om tot een oplossing te komen.

Oke ik zal contact opnemen met @JanZ_ 

Goedemiddag @Lammel, ik ben meteen wat metingen uit gaan voeren maar zie daar geen opvallende zaken; de lijn lijkt stabiel vanaf hier en ook zou er voldoende snelheid binnen moeten komen. Zou jij nog. om zoveel mogelijk zaken uit te sluiten, ook het glasvezelkastje eens willen resetten door deze minimaal 2 minuten stroomloos te maken?

Oke, zojuist gedaan!


Hi @Lammel ,

De lijnkwaliteit is bij een V10a meer van belang dan van bij een V8, de V8 gaat wat soepeler met fouten om heb ik het idee.

Een lijnmeting(of eigenlijk 2; er zijn volgens mij 2 verschillende metingen) kan @JanZ_ gewoon uitvoeren.Daar ondervind je zelf helemaal niks van, dus ik zou het persoonlijk gewoon doen😉

Uiteraard ligt de keus bij jou, maar er moeten wel dingen uitgesloten worden om tot een oplossing te komen.

Oke ik zal contact opnemen met @JanZ_ 

Goedemiddag @Lammel, ik ben meteen wat metingen uit gaan voeren maar zie daar geen opvallende zaken; de lijn lijkt stabiel vanaf hier en ook zou er voldoende snelheid binnen moeten komen. Zou jij nog. om zoveel mogelijk zaken uit te sluiten, ook het glasvezelkastje eens willen resetten door deze minimaal 2 minuten stroomloos te maken?

@JanZ_ Oke, zojuist gedaan!

 


Top @Lammel, ben benieuwd of je hierna ook verschil gaat merken of dat het probleem zich straks opnieuw voordoet. Zie je bevindingen uiteraard graag tegemoet.


Top @Lammel, ben benieuwd of je hierna ook verschil gaat merken of dat het probleem zich straks opnieuw voordoet. Zie je bevindingen uiteraard graag tegemoet.

Hallo @JanZ_ 

afgelopen week verschillende keren geen wifi, herstelde zichzelf.

Zaterdag geen wifi signaal, spanning glasvezelkastje 2 min. onderbroken, daarna bleef het signaal rood op het modem, kon geen verbinding maken. modem uit en aan en er kwam verbinding.

Er blijven problemen hoop dat signaal niet wegvalt tijdens de F1.

Fijne zondag,

Jack

 


Bedankt voor de duidelijke terugkoppeling @Lammel!
Hoe is het gister met de F1 gegaan? Hopelijk heb je dit wel zonder problemen kunnen kijken. 


Bedankt voor de duidelijke terugkoppeling @Lammel!
Hoe is het gister met de F1 gegaan? Hopelijk heb je dit wel zonder problemen kunnen kijken. 

@JanZ_ F1 geen problemen gehad

Vandaag twee keer wifi weggevallen.

 


Goedemorgen @Lammel, fijn dat je de F1 wel zonder problemen hebt kunnen kijken maar heel irritant dat de wifi weg blijft vallen. Ik stel daarom voor dat we deze Experia Box om gaan ruilen om te kijken of dat voor verbetering gaat zorgen. Hoe sta jij hierin?


Goedemorgen @Lammel, fijn dat je de F1 wel zonder problemen hebt kunnen kijken maar heel irritant dat de wifi weg blijft vallen. Ik stel daarom voor dat we deze Experia Box om gaan ruilen om te kijken of dat voor verbetering gaat zorgen. Hoe sta jij hierin?

Dat is goed en hoop op verbetering @JanZ_ 


Bij deze geregeld @Lammel.

Morgen ligt er een nieuwe Experia Box voor je klaar bij de Albert Heijn. Je ontvangt nog een sms met verdere informatie!


Bij deze geregeld @Lammel.

Morgen ligt er een nieuwe Experia Box voor je klaar bij de Albert Heijn. Je ontvangt nog een sms met verdere informatie!

bedankt @JanZ_  wellicht gaan we naar betere tijden :)

 


We wachten het af @Lammel en ik zie je bevindingen graag tegemoet!


@JanZ_ Goeiemorguh,

 

gisteravond de vervangende box geïnstalleerd, so far so good.

Ik bericht over enkele dagen hoe het gaat.

Fijne dag!


Hallo @JanZ_ ,

ben nu 3 dagen verder en heb nog geen uitval of tussentijdse storingen gehad.

Was de ruil een goede oplossing? Denk het wel, houden zo dus!

 


Goed om te horen @Lammel !

Ik ben nog wel benieuwd, welk modem heb je nu precies?


Goed om te horen @Lammel !

Ik ben nog wel benieuwd, welk modem heb je nu precies?

@martijn197108, de v 10A is omgeruild voor de v 10A, ik denk een verbeterde versie.


Hallo @JanZ_ ,

ben nu 3 dagen verder en heb nog geen uitval of tussentijdse storingen gehad.

Was de ruil een goede oplossing? Denk het wel, houden zo dus!

 

Hoi @Lammel , fijn om te horen dat het nu zoveel beter lijkt te gaan met dit nieuwe modem en bedankt ook voor het laten weten!