Skip to main content

Vanavond wederom gebeld dat mijn wifi wegvalt, geloof nu voor de 20e keer gebeld.

Ik ga even kijken zegt de medewerker moment alstublieft 28 min aan de lijn word de verbinding verbroken.

NIET terug gebeld, nu echt boos.

En heb je ook nog antwoord op de eerste vraag? Wat bedoel je met “blijft hetzelfde”? Verplaatst het probleem zodra omwisselt?


En heb je ook nog antwoord op de eerste vraag? Wat bedoel je met “blijft hetzelfde”? Verplaatst het probleem zodra omwisselt?

Maakt geen verschil als ik omwissel. 


En heb je ook nog antwoord op de eerste vraag? Wat bedoel je met “blijft hetzelfde”? Verplaatst het probleem zodra omwisselt?

Maakt geen verschil als ik omwissel. 

Dat maakt het mij niet echt duidelijker..

  1. Klopt het dat je dit ervaart op maar 1 tv-ontvanger?
  2. Indien ja op vraag 1. Verplaatst het probleem zodra je de ontvanger omwisselt met een andere?

En heb je ook nog antwoord op de eerste vraag? Wat bedoel je met “blijft hetzelfde”? Verplaatst het probleem zodra omwisselt?

Maakt geen verschil als ik omwissel. 

Dat maakt het mij niet echt duidelijker..

  1. Klopt het dat je dit ervaart op maar 1 tv-ontvanger?
  2. Indien ja op vraag 1. Verplaatst het probleem zodra je de ontvanger omwisselt met een andere?

Ja op 1 ontvanger, Ja het probleem verplaatst zich. 


Helder! Ik stuur een andere op. Zou je in je profiel nog wel de laatste 3 cijfers van het serienummer van de betreffende ontvanger willen zetten bij “persoonlijke opmerkingen”? Dan weet ik welke ik moet hebben.:slight_smile:


Helder! Ik stuur een andere op. Zou je in je profiel nog wel de laatste 3 cijfers van het serienummer van de betreffende ontvanger willen zetten bij “persoonlijke opmerkingen”? Dan weet ik welke ik moet hebben.:slight_smile:

Nr vermeld bij TV ontvanger


Helder! Ik stuur een andere op. Zou je in je profiel nog wel de laatste 3 cijfers van het serienummer van de betreffende ontvanger willen zetten bij “persoonlijke opmerkingen”? Dan weet ik welke ik moet hebben.:slight_smile:

Nr vermeld bij TV ontvanger

Bedankt! Het is nu eerst aan de technische dienst doorgegeven die nog wat dieper in het netwerk kunnen kijken, en nemen contact met jou op. Houd er dus rekening mee dat zij je anoniem kunnen bellen. Mijn vermoeden is dat ze alsnog een nieuwe ontvanger sturen overigens.


Helder! Ik stuur een andere op. Zou je in je profiel nog wel de laatste 3 cijfers van het serienummer van de betreffende ontvanger willen zetten bij “persoonlijke opmerkingen”? Dan weet ik welke ik moet hebben.:slight_smile:

Nr vermeld bij TV ontvanger

Bedankt! Het is nu eerst aan de technische dienst doorgegeven die nog wat dieper in het netwerk kunnen kijken, en nemen contact met jou op. Houd er dus rekening mee dat zij je anoniem kunnen bellen. Mijn vermoeden is dat ze alsnog een nieuwe ontvanger sturen overigens.

Ik zie dat je inmiddels een nieuwe tv-ontvanger hebt aangesloten, en dat je contact hebt met de technische dienst. Lijkt het nu beter te gaan?