Skip to main content

WiFi valt weg

  • May 3, 2020
  • 33 reacties
  • 339 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

33 reacties

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • June 3, 2020

En heb je ook nog antwoord op de eerste vraag? Wat bedoel je met “blijft hetzelfde”? Verplaatst het probleem zodra omwisselt?


  • Auteur
  • Helper
  • June 3, 2020

En heb je ook nog antwoord op de eerste vraag? Wat bedoel je met “blijft hetzelfde”? Verplaatst het probleem zodra omwisselt?

Maakt geen verschil als ik omwissel. 


Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • June 3, 2020

En heb je ook nog antwoord op de eerste vraag? Wat bedoel je met “blijft hetzelfde”? Verplaatst het probleem zodra omwisselt?

Maakt geen verschil als ik omwissel. 

Dat maakt het mij niet echt duidelijker..

  1. Klopt het dat je dit ervaart op maar 1 tv-ontvanger?
  2. Indien ja op vraag 1. Verplaatst het probleem zodra je de ontvanger omwisselt met een andere?

  • Auteur
  • Helper
  • June 3, 2020

En heb je ook nog antwoord op de eerste vraag? Wat bedoel je met “blijft hetzelfde”? Verplaatst het probleem zodra omwisselt?

Maakt geen verschil als ik omwissel. 

Dat maakt het mij niet echt duidelijker..

  1. Klopt het dat je dit ervaart op maar 1 tv-ontvanger?
  2. Indien ja op vraag 1. Verplaatst het probleem zodra je de ontvanger omwisselt met een andere?

Ja op 1 ontvanger, Ja het probleem verplaatst zich. 


Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • June 3, 2020

Helder! Ik stuur een andere op. Zou je in je profiel nog wel de laatste 3 cijfers van het serienummer van de betreffende ontvanger willen zetten bij “persoonlijke opmerkingen”? Dan weet ik welke ik moet hebben.:slight_smile:


  • Auteur
  • Helper
  • June 3, 2020

Helder! Ik stuur een andere op. Zou je in je profiel nog wel de laatste 3 cijfers van het serienummer van de betreffende ontvanger willen zetten bij “persoonlijke opmerkingen”? Dan weet ik welke ik moet hebben.:slight_smile:

Nr vermeld bij TV ontvanger


Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • June 4, 2020

Helder! Ik stuur een andere op. Zou je in je profiel nog wel de laatste 3 cijfers van het serienummer van de betreffende ontvanger willen zetten bij “persoonlijke opmerkingen”? Dan weet ik welke ik moet hebben.:slight_smile:

Nr vermeld bij TV ontvanger

Bedankt! Het is nu eerst aan de technische dienst doorgegeven die nog wat dieper in het netwerk kunnen kijken, en nemen contact met jou op. Houd er dus rekening mee dat zij je anoniem kunnen bellen. Mijn vermoeden is dat ze alsnog een nieuwe ontvanger sturen overigens.


Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • June 9, 2020

Helder! Ik stuur een andere op. Zou je in je profiel nog wel de laatste 3 cijfers van het serienummer van de betreffende ontvanger willen zetten bij “persoonlijke opmerkingen”? Dan weet ik welke ik moet hebben.:slight_smile:

Nr vermeld bij TV ontvanger

Bedankt! Het is nu eerst aan de technische dienst doorgegeven die nog wat dieper in het netwerk kunnen kijken, en nemen contact met jou op. Houd er dus rekening mee dat zij je anoniem kunnen bellen. Mijn vermoeden is dat ze alsnog een nieuwe ontvanger sturen overigens.

Ik zie dat je inmiddels een nieuwe tv-ontvanger hebt aangesloten, en dat je contact hebt met de technische dienst. Lijkt het nu beter te gaan?