Skip to main content

 

Beste,

Willen jullie mijn klachtenlijst nakijken, want wederom is de WiFi weer zeer slecht WiFi en valt het op alle plaatsen in huis minimaal 5x per dag weg.

Ik heb van alles al geprobeerd, opnieuw resetten, kabels, monteur, WiFi versterker van KPN gekocht.  Ik heb uren lang via de telefoon geprobeerd mijn probleem uit te leggen en elke keer kreeg ik iemand die op afstand mij instructies geeft wat mogelijk het probleem is en hoe het opgelost moet worden. Echter kom ik geen stap vooruit en behoud ik hetzelfde probleem. 


Kunnen jullie dit nu eens en voor altijd oplossen? Ik ben nu echt ten einde raad en eerlijk gezegd ben ik er ook wel klaar mee. WiFi is noodzakelijk thuis te kunnen werken en elke keer val je waar dan ook in huis weg als je in een val zit. Ik hoop dat jullie mee kunnen kijken en het nu wel oplossen. Dat is namelijk voor mij de laatste poging om het via jullie op te lossen anders ben ik genoodzaakt om naar een andere provider te gaan. 

 

met vriendelijke groet,

idris 

Is het alleen de Wi-Fi die uitvalt? Werkt het bekabeld wel goed? Welke experiabox heb je? Welke WiFi versterker? Heb je glasvezel of koper?


Het is idd alleen de WiFi die uitvalt. Experia box v10.


En welke versterker? En welke snelheid haal je bekabeld?


Het betreft een arcadyan WiFi versterker. 


Nu lees ik overval dat kpn Super WiFi versterker geeft aan nieuwe klanten. Terwijl aan mij Als trouwe klant die al jaren bij kpn zit, 150€ gevraagd werd om het probleem op te lossen. Dat vind ik heel bijzonder. 


Nou... of met de SuperWifi's uw probleem verholpen zou zijn, daar heb ik zo mn twijfels over. De Experia WiFi's zouden het gewoon moeten blijven doen.

Waar staan de Experia WiFi's? 


De box staat in de meterkast en WiFi versterker op de eerste verdieping in de slaapkamer. 
 

Al deze gegevens heb ik al meerdere keren doorgegeven. Als het goed is staat alles vastgelegd in jullie systeem.


1 Experia WiFi heeft u? En die staat boven? Dan heeft u onder dus geen punt wat wifi uitzend? Want wifi op de Experiabox staat uit.


@Nick83 ts  heeft een Arcadyan versterker. Dat is toch de witte vierkante? Ik denk dat daar meteen het probleem zit. Mobiele devices schakelen niet automatisch over. Wat dat betreft zouden de super wifi's of de experia wifi's weleens de oplossing kunnen zijn.


@Joep1965 en @Nick83 dat werd inderdaad ook gezegd door een van de medewerkers van kpn. Omdat de experiabox beneden in de meterkamer staat en versterker boven. 
 

de super versterker zullen mogelijk de oplossing zijn maar kpn vraagt aan bestaande klanten geld voor en aan nieuwe klanten wordt gratis verstrekt dat vind ik gewoon krom en niet echt klantvriendelijk.  Ik zou zeggen zorg eerst goed voor je bestaande klanten, probeer eerst die behouden, en hem helpen met hun problemen voordat je weer nieuwe klanten gaat werven. Maar tja daar heeft kpn kennelijk geen boodschap aan en komen niet met een oplossing.


Heb je de wifimanager al gedaan? https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/loginVaak krijg je bij slecht wifi 2x gratis een experia wifi. Die moeten met een kabel aangesloten worden op de experiabox. Dit werkt echt perfect weet ik uit ervaring. Naadloos gaat je mobiel over van de 1 naar de ander. Bekabeld is natuurlijk altijd het beste. Blijkbaar ligt er al een kabel want daar is die Arcadyan op aangesloten neem ik aan. Ik kan niet in je portemonnee kijken natuurlijk maar als je perse de super wifi’s wil hebben koop ze dan gewoon. Het kost je even wat maar je je bent van alle “gezeur”af.


Hi @Idris12345, welkom. Heb je de Wifi Manager al doorlopen? Zo ja, wat kwam daar uit als conclusie? We hebben ook een topic waar nog meer tips staan om problemen met WiFi op te lossen. Zou je die door willen nemen? Ik hoor graag of dat helpt. Zo niet, kun je dan je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Uiteindelijk lijkt mee een monteur op locatie verstandig, maar dat gaat op dit moment niet i.v.m. corona.