Skip to main content

Idem dito

Sinds enkele weken valt de wifi steeds weg, wordt al doende erger.,Het modem werkt goe dus volgens mij is het wifi deel van mijn modem de oorzaak. Hoe kom ik aan een ander modem (V10 ??)

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt oorspronkelijk topic

Goedemorgen @W. M. M. Braun RI en welkom hier op het KPN forum.

 

Leuk om te zien dat je ons via deze weg hebt weten te vinden en goed dat je je probleem met de Wi-Fi kenbaar maakt. Een modem (Experia Box) kan ik alleen voor je om laten ruilen wanneer deze echt defect is. Mijn eerste advies zou daarom zijn om eens aan de slag te gaan met de KPN Wi-Fi Manager. Dit is een tool die bij jou thuis de kwaliteit van de Wi-Fi in kaart brengt en op basis daarvan verbeteringen doorvoert. Je dient de Wi-Fi Manager minimaal 2x volledig te doorlopen en wanneer er dan een snelheid wordt gemeten die onder de 20 Mbit/s ligt, zal er een gratis oplossing worden aangeboden in de vorm van KPN Experia Wi-Fi. Dit zijn versterkers die je bekabeld aan dient te sluiten op de Experia Box en dit zorgt in de regel voor de gewenste verbetering. Deze apparatuur neemt het Wi-Fi signaal van de Experia Box over en ik verwacht dat je problemen hiermee worden verholpen! Laat je me weten wat de uitkomst hiervan is?


Hoi @W. M. M. Braun RI , ik heb niks meer van je vernomen maar ben benieuwd naar de stand van zaken! Mocht je mijn hulp nog nodig hebben dan hoor ik dat natuurlijk graag van je :)


Goedemorgen @W. M. M. Braun RI , omdat ik niks meer van je heb gehoord sluit ik dit topic. Hopelijk heb je iets gehad aan de tip uit mijn vorige bericht 🙂 Mocht je ons in de toekomst nog eens nodig hebben, spreek ons dan vooral weer aan!


Ik denk dat ik het probleem zelf heb opgelost.

Ik heb de functie voor 5G uitgezet, sindsdien geen probelemen meer


Hoi @W. M. M. Braun RI , dat is goed om te lezen en bedankt voor het laten weten 🙂 Mocht je ons in de toekomst nog eens nodig hebben dan horen we dat graag!


Reageer