Skip to main content

gisteren hebben ze de wifi doorgemeten bij mij thuis via de computer.

De wifi was erg traag. Dit is weer goed gekomen en hadden gisteren ook gewoon internet, op laptop, mobiel.

 

Sinds vanmorgen geen internet meer op de mobile telefoons. Het bovenstaande uitgevoerd aan de hand van ip adres, en op mijn modem. Ik kan daar niet op inloggen. verkeerde gebruikersnaam of wachtwoord. het admin kun je niet veranderen.  Stekker van de modem er al in en uit gedaan.

De naam staat ook niet tussen de wifi-namen.

wat kan ik nu nog doen?

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @gieteling45! Welkom op ons forum.

Erg lastig dat je nu toch zonder wifi zit. Welk modem heb je in huis? En kun je aangeven welke lampjes daarop branden en in welke kleur? Werkt de bekabelde verbinding nog wel gewoon naar behoren? Mocht je het nog niet aan de praat hebben gekregen, dan is het goed om je modem terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Geef je modem dan even de tijd om op te starten. Daarna zou je de standaard netwerknaam van de wifi zoals op de sticker op het modem staat aangegeven moeten kunnen vinden in de lijst met beschikbare wifi-netwerken. 

Mocht het daarna onverhoopt nog steeds niet werken, wil je dan je profiel aanvullen met je postcode, huisnummer, naam, geboortedatum en klantnummer? Dan kan ik je abonnementsgegevens er even bij pakken en je verder helpen. 


Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat je inmiddels een oplossing hebt. Mocht je nog wel hulp nodig hebben, laat het dan gerust weten! 


Reageer