Ik heb al een,zeker een week last van dat de Wifi op mijn laptop en mijn telefoon weg vallen.Dat is veel al na een paar keer op nieuw verbinden weer opgelost.Maar irritant.Mijn interactieve TV verbinding stopt er ook geregeld of eigenlijk ongeregeld mee.Dan verschijnt er een blauw venster dat de verbinding met mijn modem is verbroken.Na een paar minuten doet de ontvanger het wel weer maar toch behoorlijk irritant.Vandaag heb ik mijn modem gereset (met een pinnetje en later omdat ik twijfelde nog eens met de hulp van de KPN assistent) Al met al is het een paar uur later niet veel beter.Ik heb van alles opnieuw opgestart en gedaan wat een simpele gebruiker kan doen.Een paar jaar geleden is er ook eens een chef monteur(hij woonde in Zeeland) bij mijn toen ongeveer de zelfde problemen wezen kijken en die zei mij toen dat het niet aan mijn apparatuur lag maar een verstoring van buiten af betrof.Al met al zie ik veel ongeveer het zelfde verhaal(iets met een defecte breedband verbinding) maar geen oplossing.Weet er iemand raad?? Graag een reactie
Â
Admin: afgesplitst, eigen topic voor vraag aangemaakt